Viena rinkos lyderių šiemet pardavė dalį verslo užsienyje ir nusprendė stoti į dar aktyvesnį mūšį dėl vietos klientų – be jau įprastų picų, tradicinio lietuviško maisto, kinų patiekalų, ėmė gaminti kebabus, rašo „Vilniaus diena“.
D.Kalina kalbėjo, jog šių metų pradžioje buvo parduotas verslas Rusijoje, Ukrainoje, kur veikė po du „Čili picos“ restoranus, bei Estijoje, kur tinklas turėjo vieną restoraną.
„Juos įsigijo skirtingos įmonės. Šiuo metu tebevyksta derybos, ar restoranai toliau vadinsis “Čili pica„ ir veiks frančizės pagrindu. Atsisakyti tiesioginio restoranų šiose užsienio šalyse valdymo buvo akcininkų sprendimas. Nuspręsta daugiau dėmesio skirti “Čili„ tinklo plėtrai Lietuvoje ir Latvijoje“, – sakė D.Kalina.
Vis dėlto bendrovės vadovas pripažįsta, kad praėję metai nebuvo lengvi: apyvarta mažėjo, teko atsisakyti dalies darbuotojų ir pristabdyti plėtros planus.
„Pernai mūsų apyvarta sumažėjo trečdaliu, teko atleisti apie 20 proc. darbuotojų, tačiau lankytojų skaičius išliko stabilus. Viena “Čili„ tinklo apyvartos sumažėjimo priežasčių buvo ta, kad rudenį pakilus pridėtinės vertės mokesčiui, patiekalų kainos mūsų restoranuose liko tokios pačios“, – kalbėjo D.Kalina.
Pasak jo, apyvarta taip pat krito dėl organizuojamų akcijų ir nuolaidų. Jis tikino, jog per nuosmukį duris atvėrę restoranai – teisingas mūsų žingsnis.
„Kad ir kokia krizė kamuotų, žmonės lankosi restoranuose. Galbūt jų apmokamos sąskaitos mažesnės, tačiau jie ateina, nes nenori keisti savo įpročių. Žinoma, jei ne krizė, plėtra būtų buvusi kur kas drąsesnė“, – sakė D.Kalina.