Į šią rinką veržiasi alkoholinių gėrimų gamintojai „Italiana LT“, „Kupiškio alus“, „Volfas Engelman“, maistininkai „Rūta“ ir „Kauno grūdai“ tekstilininkai „Kauno Baltija“, „Omniteksas“, „Eustilija“, „Somnita“, dešimtys transporto ir logistikos, informacinių technologijų, reklamos įmonių, farmacininkai, leidėjai, juvelyrai, kosmetikos gamintojai.
Kvietimas teikti paraiškas paskelbtas balandžio pabaigoje, kai Rusijos ir ES santykiai nebuvo taip labai subjurę, tačiau rugpjūčio pradžioje Lietuvos verslo paramos agentūra įmones dar sykį perklausė, ar, atsižvelgus į Rusijos embargą ES pagamintiems maisto produktams, jos neplanuoja atsisakyti dalyvavimo Rusijos organizuojamose parodose, pakeisti jas į parodas kitose valstybėse, tačiau tik dvi bendrovės – „Švenčionių vaistažolės“ ir „Alma littera“ – pareiškė, kad atsižvelgdamos į pasikeitusias aplinkybes parodose Rusijoje jos veikiausiai nebedalyvaus, dar pora dešimčių žadėjo pagalvoti, o 109 verslo įmonės Rusijos parodose apsisprendė dalyvauti.