-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ES leido „Publicis“, „Omnicom“ sukurti didžiausią pasaulyje reklamos įmonę

Europos Komisija (EK) leido įgyvendinti 26,5 mlrd. eurų vertės Prancūzijos „Publicis“ ir JAV „Omnicom“ susijungimą, kurį užbaigus bus sukurta didžiausia pasaulyje reklamos įmonė.
Susitarimas
Susitarimas / 123RF nuotr.

Lapkritį įgyvendinti susijungimą leido ir JAV institucijos.

„Sąlygos rinkoje <...> po susijungimo bus vienodos ir tai užtikrins“ rinkos pobūdis, „kitų didelių konkurentų buvimas, gana nedidelės patekimo į šią rinką kliūtys ir didelė atsveriamoji žiniasklaidos pardavėjų galia“, - rašoma Komisijos pranešime.

Tarp didžiausių pasaulyje reklamos įmonių „Omnicom“ šiuo metu užima antrą vietą, o „Publicis“ – trečią vietą. Susijungusioji įmonė „Publicis Omnicom Group“ aplenks dabartinę rinkos lyderę WPP.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius