„Šį prioritetą esame pasiruošę įgyvendinti skirdami visus resursus. Daugiau diskusijų – kad nereikia vėžės ar, kad netiesti iki Kauno – negali būti“, – sakė premjeras. Jo teigimu, „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė iki Kauno turi būti nutiesta dar per šią Europos Sąjungos finansinę perspektyvą.
P.Telička savo ruožtu išsakė Europos Komisijos poziciją, kad „Rail Baltica“ projektas bus vykdomas. „Norėčiau pasakyti, kad prieš kelias dienas buvau susitikęs su aukščiausiais Europos Komisijos pareigūnais ir galiu pasakyti tiek jų poziciją, tiek savo poziciją, jog šis projektas bus tęsiamas. Aš patikinu jus, kad projektas bus vykdomas“, – kalbėjo P.Telička.
Projekto finansavimo klausimas, anot jo, paaiškės per artimiausią mėnesį ar du, kai bus peržiūrimas finansavimas iš struktūrinių fondų. „Aš pats galiu pasakyti, kad finansavimas bus prieinamas ar tai būtų iš TEN–T projekto lėšų, ar iš Sanglaudos projekto lėšų“, – sakė Europos Komisijos atstovas.
Iš viso „Rail Baltica“ vėžės tiesimas nuo Lenkijos–Lietuvos sienos iki Kauno turėtų atsieiti apie 850 mln. litų.