Pernai šį titulą buvo pelniusi didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, informacinių technologijų ir televizijos paslaugų teikėja „Teo LT“, kuri šiemet liko 6 vietoje.
Viliamasi, kad gera reputacija „Maxima Lt“ padės didinti pardavimus.
Telekomunikacijų sektoriuje geriausiosios vardą pelnė „Tele2“, finansinių paslaugų – „Swedbank“, maisto ir gėrimų gamybos – „Švyturys-Utenos alus“, o mažmeninės prekybos – „Maxima LT“, kuri įvertinta ir kaip geriausią reputaciją turinti įmonė Lietuvoje.
Tarp reputacijos lyderių pateko tik viena mėsos produktų gamybos bendrovė. Maisto gamybos kategorijoje lyderiauja aludariai, pieno pramonės atstovai, stipriųjų gėrimų gamintojai.
Lietuvos gyventojai tarp reputacijos lyderių paminėjo ir mobiliųjų programėlių parduotuvę „GetJar“ (8 vieta) bei biotechnologijų bendrovę „Fermentas“ (11 vieta). Ankstesniuose tyrimuose aukštųjų technologijų įmonės tarp geriausiųjų nepatekdavo.
Pirmą vietą užėmusi „Maxima LT“ gavo 6 proc. apklausoje dalyvavusių žmonių simpatijas, o antrąją vietą užėmęs „Švyturys-Utenos alus“ – 5,4 proc., „Tele2“, esanti trečioje vietoje, gavo 4,5 proc. balsų.
Telekomunikacijų sektoriuje konkurencija įnirtinga, nėra aiškaus lyderio, todėl visų bendrovių reputacijos vertinimo rodikliai yra panašūs, ryškesnis atotrūkis mažmeninės prekybos rinkoje: geriausią reputaciją turinti „Maxima LT“ gavo 24,2 proc. apklaustųjų palaikymą, o antroje vietoje esantis prekybos tinklas „Iki“ – 15 proc.