Bendrovės „Spinter tyrimai“ apklausos duomenimis, geriausią reputaciją turi TEO LT (7,1 proc.), „Švyturys-Utenos alus“ (5,8 proc.) ir „Tele2“ (5 proc.), o geriausią įvaizdį – „Švyturys-Utenos alus“ (6 proc.), TEO LT (5,8 proc.) ir „Omnitel“ (5,2 proc.), pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Iš prekybos tinklų geriausias įvaizdis, gyventojų vertinimu, „Maximos LT“ (4,1 proc.), tačiau tarp geriausios reputacijos bendrovių „Maxima LT“ nepatenka. Prieš dvejus metus atliktos apklausos duomenimis, „Maxima LT“ (tuomet „VP Market“) buvo patekusi į geriausią reputaciją turinčių įmonių trejetuką.
„Įtakos turėjo pavadinimo keitimas, tačiau didžiausią žalą įvaizdžiui padarė su LEO LT susiję skandalai bei sunkmečiu pablogėjęs visuomenės požiūris į prekybos tinklus“, – sakė apklausą užsakiusios ryšių su visuomene agentūros „BVRG–Burson Marsteller“ vadovas Jonas Blinstrubas.
„Spinter Tyrimai“ apklausė 1 005 Lietuvos gyventojus, iš kurių apie 30 proc. neturėjo nuomonės dėl geriausią reputaciją ir įvaizdį turinčių šalies įmonių.