-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Japonijos rinką gręžiasi Lietuvos baldų gamintojai, kitus sektorius kankina nežinia

Lietuvos baldininkai svarsto, ką galėtų pasiūlyti nuo gamtos kataklizmų nukentėjusiems japonams.
Temos: 1 Japonija

„Lietuvos rytas“ rašo, kad Lietuvos medienos pardavėjai atsargiai užsimena, kad įvykiai Japonijoje jiems gali virsti papildomais užsakymais.

„Mes į šią šalį vežame rastinius namus. Kai prasidės atstatymas, mūsų veikla ten gali suaktyvėti“, – sakė „Jūrės medžio“ generalinis direktorius Donatas Veinšreideris.

Pernai įmonė Japonijai pardavė dešimtį tokių namų, kurių vieno kaina svyruoja nuo 40 iki 150 tūkst. litų.

Atsargiai apie ateitį kalba ir lazerius Japonijos rinkai gaminanti Vilniaus „Altechna“.

„Dar sunku pasakyti, kas bus toliau. Vietovės, kur įsikūrę mūsų partneriai, nukentėjo nesmarkiai, bet didžiausios bėdos laukia dėl stabdomų atominių elektrinių. Jos elektrą tiekė didelei šalies daliai. Todėl neaišku, kaip toliau veiks tos įmonės, kurios naudoja mūsų produkciją“, – tvirtino „Altechnos“ vadybininkas Dainius Balkauskas.

Nežinia dėl ateities jaudina ir japoniškų automobilių platintojus Lietuvoje, nes „Toyota“, „Honda“, „Nissan“ ir „Subaru“ sustabdė savo gamyklas, kurios tiekę detales mašinų surinkėjams visame pasaulyje.

„Apie padėtį žinome tik iš žiniasklaidos. Tos žinios kelia nerimą. Oficialių naujienų apie automobilių tiekimą dar neturime, matyt, viskas dar tikslinama“, – sakė „Mototojos“ pardavimų vadovas Gintaras Sudaras.

„Subaru“ atstovybė Lietuvoje kol kas tikina, kad automobilių nepritrūks.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius