„Per pastaruosius dvejus metus santykis tarp interneto skvarbos ir investicijų į reklamą internete Lietuvoje pagerėjo, tačiau atotrūkis vis dar lieka ryškus“, – teigė interneto reklamos bendrovės „Addvisors“ direktorė Skaistė Knyzaitė.
Tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, Lietuvoje interneto reklamai 2010 metais išleista 8 proc. viso reklamos biudžeto šalyje.
„Nėra priežasčių, kodėl turėtų dominuoti reklama televizijoje. Neabejotina, jog tai lemia užsakovų inercija“, – komentuoja S.Knyzaitė.
Pasak žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros „VRS grupė“ vadovo Evaldo Dargužo, internetą renkasi įmonės, reklamai skiriančios mažai lėšų – iki 50 tūkst. Lt, o didieji reklamos užsakovai šios reklamos formos vis dar privengia.
„Televizijos kampaniją gali suplanuoti turėdamas 80 tūkst. Lt. Tokią sumą turinčios bendrovės dažniausiai kitų sprendimų neieško“, – pažymėjo E.Dargužas.
Tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, 2010 metais reklamai televizijoje buvo skirta 153 mln. Lt, o reklamai internete – 25 mln. Lt.
„Plika akimi matyti, kad internete yra daugiau reklamos pinigų, nei rodo TNS skaičiai. Tiesiog visas investicijas suskaičiuoti yra labai sudėtinga“, – teigė žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros MPG vadovas Tomas Markūnas.
„Addvisors“ duomenimis, Lietuvoje reklamjuostėms išleidžiama 67 proc. interneto reklamos pinigų, paieškos sistemoms – apie 10 proc. Reklamai socialiniuose tinkluose – apie 2,6 proc.