Jos vadovai tikina planų skraidyti iš Lietuvos neatsisakantys, tačiau, pasikeitus aplinkybėms, nusprendė neskubėti, pirmadienį rašo dienraštis „Kauno diena“.
Tuo tarpu Civilinės aviacijos administracijoje (CAA) direktorius Kęstutis Auryla sako, kad BAS yra pareiškusi ketinimą pradėti skrydžius žiemos tvarkaraščiu, t. y. paskutinį spalio sekmadienį.
Jis pripažino, kad BAS sertifikavimo procesas vyksta ne taip greitai, kaip norėtųsi: „Tačiau, jei jie nori pradėti skrydžius rudenį, tai visai logiška ir spėti tikrai galima“, – sakė K.Auryla.
BAS sertifikavimo dokumentus CAA pradėjo tvarkyti gruodžio pradžioje, tačiau į priekį stumiasi labai vangiai – įmonės vadovo ir jos akcininko požiūriai dėl BAS dabarties ir ateities taip pat šiek tiek skiriasi, tačiau nė vienas nebemini net preliminarių datų, kada bendrovė gali pradėti veiklą.
Vienas įmonės akcininkų, kuris taip pat vadovauja ir yra akcininkas skrydžių bendrovėje „AirBaltic“, Bertoldas Flickas tikina, kad noras sukurti skrydžių bendrovę Lietuvoje niekur nedingo, tačiau pripažįsta, kad iškilo tam tikrų sunkumų.
„Mes norime sukurti skrydžių bendrovę Lietuvoje, kuri kasdien vykdytų skrydžius pagrindinėmis kryptimis. Kodėl to norime? Tai iš tiesų daugiau techninė bėda. „Air-Baltic“ pradėjo konkuruoti pati su savimi, o didesnis visuomet laimi. Su šia bėda susiduria visos skrydžių bendrovės, kurios turi du taškus arti vienas kito. Todėl mes norime sukurti naujas oro linijas ir tai mes tikrai padarysime“, – tikino B.Flickas.
Pasak jo, esama galimybės pasinaudoti Lietuvos Vyriausybės parama, norima kalbėtis ir su Vilniaus savivaldybe. „Apie tai kol kas anksti kalbėti. Tačiau Vilniui labai svarbu turėti kuo daugiau jungčių. Vis dar manau, kad tai labai vertingas Lietuvai projektas, taip pat ir mums“, – įsitikinęs B.Flickas.
Įmonės vadovas Kristianas Kirchheineris sako, kad BAS dėl įvairių aplinkybių sustabdė savo planus pradėti skrydžių veiklą Lietuvoje. Tarp jo paminėtų aplinkybių -ir nuo praėjusių metų rudens 40 proc. pabrangęs aviacinis kuras, ir nelaimė Japonijoje, ir neramumai Šiaurės Afrikoje, ir, žinoma, pavasarį skrydžius iš Vilniaus pradėjusios net dvi mažų kainų oro linijos.
Pasak jo, planų pradėti veiklą Lietuvoje neatsisakoma, o kol kas stebima, kaip seksis Vilniuje „Wizzair“ ir „Ryanair“ bendrovėms.