Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ atėjimas britų šeimoms per metus padeda sutaupyti po 400 svarų

Kasmet britų šeimos sutaupo daugiau nei 400 svarų dėl didžiųjų prekybos tinklų lemto kainų karo. Dešimtmečius trukęs maisto kainų augimas per pastaruosius dvejus metus buvo sustabdytas ir net pasuko priešinga linkme, kuomet agresyvią naujų pirkėjų medžioklę pradėjo prekybos tinklai „Aldi“ ir „Lidl“.
"Lidl" prekybos centras
Pakitęs įvaizdis lėmė, kad pastaruoju metu Didžiojoje Britanijoje „Lidl“ lankytojų skaičiaus metinis augimas buvo dviženklis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo dailymail.co.uk, dėl pastarųjų įmonių plėtros ilgą laiką Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos rinkoje veikiantys tinklai „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury's“ bei „Morrisons“ buvo priversti mažinti produktų kainas ir apkarpyti išlaidas.

Naujausias Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas, kuriame buvo atsižvelgta į maisto kainų augimą pastaraisiais dešimtmečiais, atskleidė, kad žemomis kainomis garsėjančių prekybos tinklų atėjimas į rinką lėmė 400 svarų mažesnes metines išlaidas maistui kiekvienam Didžiosios Britanijos namų ūkiui.

Taip pat paaiškėjo, kad per pastaruosius metus tokių vaisių ir daržovių kaip brokoliai, svogūnai, bananai ir paprikos kainos smuko daugiau nei 15 proc.

Pastebima, jog dėl suintensyvėjusios konkurencijos mažmeninės prekybos tinklai Didžiojoje Britanijoje pastaruoju metu siūlo mažiau akcijų, bet orientuojasi į paprasčiausią produktų kainų mažinimą.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, beveik pusė britų namų ūkių žemų kainų parduotuvėse apsiperka bent kartą per mėnesį – dar prieš dvejus metus šis rodiklis siekė 40 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius