-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje išaugo turkiško maisto populiarumas

Lietuviai vis daugiau nuperka airano, džiovintų kviečių kruopų, raudonųjų lęšių ir kitų turkiškų produktų, kurie anksčiau ant vakarienės stalo būdavo tiekiami retai. Turkiško maisto pardavėjai pripažįsta, kad tą daugiausia lėmė faktas, kad šiais produktais pradėjo prekiauti didieji Lietuvos prekybos centrai.
Stambulas ir Šiaurės Kipras
Kavinė Turkijoje / Jurgitos Lapienytės nuotr.

Rytietiško maisto parduotuvės „Eastanbul“ įkūrėjai tikina, kad lietuvių mėgstamiausi rytietiški produktai yra turkiškas jogurto gėrimas airanas ir džiovintos kviečių kruopos. Jų išpopuliarėjimą labiausiai lėmė išaugęs prekybos vietų skaičius – šiemet bendrovė pradėjo produkcija prekiauti ir per didžiuosius Lietuvos prekybos centrus.

Vienas iš rytietišką maistą parduodančių prekybos tinklų – RIMI – skaičiuoja, kad, pavyzdžiui, airano pardavimai nuo pirmųjų mėnesių iki dabar išaugo 45 proc. Taip pat lietuviai neabejingi džiovintų kviečių kruopoms „Bulgur“ – šių kruopų pardavimai nuo liepos mėnesio išaugo 7 kartus. Į lietuvių skrandžius kelią atrado ir raudonieji lęšiai iš Turkijos – nuo atsiradimo lentynose jų populiarumas išaugo daugiau nei 5 kartus.

Japoniškos virtuvės maisto produktų pardavimai nuo 2012 m. kasmet auga 20 proc., o turkiškos produkcijos pardavimai vien nuo šių metų liepos iki spalio išaugo daugiau nei 150 proc.

Anot „Rimi Lietuva“ komercijos vadovo Vaido Lukoševičiaus, parduotuvėse Turkijos virtuvės produktų populiarumas auga didžiuliu tempu. Pavyzdžiui, japoniškos virtuvės maisto produktų pardavimai nuo 2012 m. kasmet auga 20 proc., o turkiškos produkcijos pardavimai vien nuo šių metų liepos iki spalio išaugo daugiau nei 150 proc.

Bendrovės „Eastanbul“ generalinio direktoriaus ir Turkijos verslininkų asociacijos „Lituva“ tarybos nario Ahmeto Demiro teigimu, lietuvius Turkijos ir kitų Rytų kraštų virtuvių produktai domina dėl kelių priežasčių – kai kurie iš jų nori paragauti kelionių metu išbandytus patiekalus, kiti tiesiog mėgsta naujoves virtuvėje.  

„Eastanbul“ komercijos direktorius Eugenijus Jakavičius pažymi, kad rytietiškų produktų populiarumą didele dalimi lemia ir tai, kad vis auganti pasiūla leidžia rinktis iš įvairių produktų kategorijų. Todėl produktai domina vis įvairesnes pirkėjų grupes.

„Saldumynus perka ieškantys įdomių lauktuvių įvairiomis progomis, turkiškas kruopas – tie, kuriems pabodo įprastinės kruopos, ir kurie nori paįvairinti savo racioną, jogurto gėrimas airanas sudomina sveikuolius, o prieskonių ieško pirkėjai, norintys suteikti naujų skonių namie gaminamiems patiekalams“, – sako E.Jakavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius