„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos teigimu, neigiamos įtakos įmonės veiklos rezultatams pernai turėjo pastebimai sumažėjęs krovinių pervežimas, pirmadienį rašo savaitraštis „Veidas“.
Vien Kaliningrado kryptimi „Lietuvos geležinkelių“ pervežimų apimtis sumažėjo daugiau kaip 50 proc., kitomis – apie 30 proc., bendrovė buvo priversta apie 400 mln. litų sumažinti sąnaudas.
„Darbuotojų neatleidome, bet atsižvelgdami į mažėjančius rezultatus turėjome mažinti darbo užmokestį“, – sakė S.Dailydka.
Anot jo, bendrovėje pernai taip pat buvo peržiūrėti darbai ir investicijos, įvesta griežtesnė finansinių srautų valdymo tvarka, įdiegta technika, mažinanti kuro ir eksploatacines sąnaudas.
„Lietuvos geležinkeliams“ teko susitaikyti ir su tuo, kad pernai pirmą kartą negavo valstybės subsidijų keleiviams vežti (2008 metais jos siekė 39 mln. litų), valstybei buvo išmokėta 48 mln. litų dividendų.
Pirmą kartą valstybė nepadėjo „Lietuvos geležinkeliams“ kofinansuoti europinių investicijų (anksčiau ji dengdavo 5 proc. reikalingų lėšų).
„Buvome žiauriai įvaryti kampą, kaip turbūt nė viena kita įmonė. Juk visi mūsų skaičiai – milijoniniai. Neturėjome jokių vilčių, kad valstybė padės „Lietuvos geležinkeliams“, – tvirtino S.Dailydka.
100 proc. geležinkelių įmonės akcijų priklauso valstybei, jas patikėjimo teise valdo Susisiekimo ministerija.