-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos tekstilės įmonės planuoja bendrą veiklą

Kelios Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonės, susijungusios į grupę ir parengusios bendrą produktą, ketina kurti bendras kolekcijas ir su jomis šturmuoti vieną iš užsienio rinkų.
Temos: 2 Tekstilė Rinka

Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos generalinio direktoriaus Gedimino Viškelio teigimu, būtinybė vienytis atsirado svarstant sektoriaus srities strategiją iki 2013 metų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Dokumentą rengusios įmonės nusprendė nedelsdamos imtis užsienio rinkų analizės ir produkto kūrimo. Panašiu principu dirba Estijos siuvimo įmonės, sukūrusios prekių ženklą „Monton“.

Moteriškus viršutinius drabužius siuvančios įmonės „Ant Vilniaus aušra“ vadovė Jurgita Černeckienė pripažino, kad konkurentus vienytis verčia laikmetis. Anot jos, įmonių grupė gali sukurti nemažas drabužių kolekcijas ir nuolat jas atnaujinti.

Kadangi paramos iš Vyriausybės verslininkai atvirai pripažįsta nesitikintys, užsienio rinkų analizei, rinkodaros tyrimui ir pačiai rinkodarai pinigų įmonės turės skirti pačios. Tai bus dar vienas išbandymas.

„Nemanau, kad įmonių grupė dėl to subyrės – visi puikiai supranta, kad pinigų reikės ir pradinėms investicijoms, ir kolekcijoms sukurti“, – teigė bendrovės „Antanta“ direktorius Edmundas Aniulis.

Planus siuvimo įmonių savininkai žada sudėlioti dar iki Kalėdų, o po Naujųjų – pradėti juos įgyvendinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius