Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos generalinio direktoriaus Gedimino Viškelio teigimu, būtinybė vienytis atsirado svarstant sektoriaus srities strategiją iki 2013 metų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Dokumentą rengusios įmonės nusprendė nedelsdamos imtis užsienio rinkų analizės ir produkto kūrimo. Panašiu principu dirba Estijos siuvimo įmonės, sukūrusios prekių ženklą „Monton“.
Moteriškus viršutinius drabužius siuvančios įmonės „Ant Vilniaus aušra“ vadovė Jurgita Černeckienė pripažino, kad konkurentus vienytis verčia laikmetis. Anot jos, įmonių grupė gali sukurti nemažas drabužių kolekcijas ir nuolat jas atnaujinti.
Kadangi paramos iš Vyriausybės verslininkai atvirai pripažįsta nesitikintys, užsienio rinkų analizei, rinkodaros tyrimui ir pačiai rinkodarai pinigų įmonės turės skirti pačios. Tai bus dar vienas išbandymas.
„Nemanau, kad įmonių grupė dėl to subyrės – visi puikiai supranta, kad pinigų reikės ir pradinėms investicijoms, ir kolekcijoms sukurti“, – teigė bendrovės „Antanta“ direktorius Edmundas Aniulis.
Planus siuvimo įmonių savininkai žada sudėlioti dar iki Kalėdų, o po Naujųjų – pradėti juos įgyvendinti.