Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Marriott International“: mus domina ne tik Vilnius

Didžiausių pasaulio viešbučių sąraše esančio „Marriott International“ vadovybė norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 2 Viešbutis Lietuva

„Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Januszas Mitulskis sako, kad kalba eina apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“.

„Mes dairomės ir siekiame pasinaudoti geriausiomis progomis. Tai reiškia, kad norime pasirinkti tinkamą vietą ir tinkamą patikimą verslo partnerį, – mūsų bendrovė orientuojasi į ilgalaikį santykį. Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. Žiūrime kiekvieną projektą atskirai, bet noriu patikinti, kad mus domina ne tik Vilnius. Mes norime plėstis jūsų mieste, regione ir tikrai tai darysime“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė J.Mitulskis, pasak kurio jeigu Vilniuje būtų „Marriott International“ prekių ženklo viešbutis, jis nebūtinai veiktų franšizės principu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius