„Verslo žinios“ rašo, kad tokie pokyčiai siejami su ir taip per didelėmis reklamos išlaidomis, mažėjančia paslaugos paklausa.
„Lietuvoje reklamos išlaidos žiniasklaidoje yra per didelės, todėl kitais metais jos tikrai mažės“, – teigė „Tele2“ komercijos vadovas Andersonas Olssonas.
Lietuvoje „Tele2“ yra didžiausias pagal išlaidas reklamos užsakovas.
Pasak A.Olssono, bus karpomos išlaidos žiniasklaidai, tačiau reklamai kurti skiriamas investicijas bendrovė išlaikys.
„Omnitel“ rinkodaros vadovas Giedrius Makauskas patvirtino, kad reklamos išlaidas įmonė mažina nuo 2008 metų, kitąmet jos taip pat bus kuklesnės: „Krizė darė tiesioginę įtaką rinkodaros biudžetui. Mažėjant paklausai, traukėsi ir išleidžiamos sumos.“
„Omnitel“ taip pat perskirstė išlaidas tarp žiniasklaidos kanalų.
Reklamavimasis yra viena pagrindinių „Bitės“ priemonių įveikti recesiją. „Bitė“ vienintelė iš didžiųjų telekomunikacijų operatorių ketina išlaikyti tokias pačias reklamos išlaidas 2011 metais.