Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Mobiliojo ryšio operatoriai 2011 metais mažins reklamos išlaidas

Mobiliojo ryšio operatoriai „Tele2“ ir „Omnitel“ mažins savo 2011 metų rinkodaros biudžetus, o „Bitė“ ketina išlaikyti tokį patį rinkodaros biudžetą kaip šiemet.
Ne visi pasiturintys ar garsūs žmonės tiki skaičių magija, tačiau kiekvienas turi savų motyvų, kam jam reikia išskirtinio telefono numerio.
Mobilusis telefonas / Sauliaus Chadasevičiaus/15min.lt nuotr.

„Verslo žinios“ rašo, kad tokie pokyčiai siejami su ir taip per didelėmis reklamos išlaidomis, mažėjančia paslaugos paklausa.

„Lietuvoje reklamos išlaidos žiniasklaidoje yra per didelės, todėl kitais metais jos tikrai mažės“, – teigė „Tele2“ komercijos vadovas Andersonas Olssonas.

Lietuvoje „Tele2“ yra didžiausias pagal išlaidas reklamos užsakovas.

Pasak A.Olssono, bus karpomos išlaidos žiniasklaidai, tačiau reklamai kurti skiriamas investicijas bendrovė išlaikys.

„Omnitel“ rinkodaros vadovas Giedrius Makauskas patvirtino, kad reklamos išlaidas įmonė mažina nuo 2008 metų, kitąmet jos taip pat bus kuklesnės: „Krizė darė tiesioginę įtaką rinkodaros biudžetui. Mažėjant paklausai, traukėsi ir išleidžiamos sumos.“

„Omnitel“ taip pat perskirstė išlaidas tarp žiniasklaidos kanalų.

Reklamavimasis yra viena pagrindinių „Bitės“ priemonių įveikti recesiją. „Bitė“ vienintelė iš didžiųjų telekomunikacijų operatorių ketina išlaikyti tokias pačias reklamos išlaidas 2011 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius