-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekės ženklas „Nabukas“ neišnyksta

Bankrutuojant vienai žinomiausių Lietuvoje virtuvės baldų gamintojai „Nabukas“ įmonės prekės ženklas neišnyksta iš Lietuvos padangės – su šiuo prekės ženklu dirba kita įmonė, atidariusi naujus prekybos salonus.
Virtuvė
Virtuvė / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Tokie procesai kelia klausimų „Nabuko“ bankroto administratoriui, o nepatenkinti kreditoriai įsuko teismų karuselę, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Nors bankroto byla „Nabukui“ iškelta dar praėjusių metų gegužės pradžioje, šio gamintojo virtuvės baldų pirkėjai gali įsigyti: interneto svetainė veikia, atidaromi nauji salonai, kviečiama pasinaudoti ir akcijomis.

Dabar su „Nabuko“ ženklu dirbančios įmonės „Virtuvės baldų prekyba“ direktorius Eugenijus Mickūnas sako, kad prekės ženklą jis įsigijo praėjusiais metais, dar iki bendrovei iškėlus bankroto bylą. „Todėl, kad jis tuo metu vienintelis buvo parduodamas. Aš manau, kad jis vertas tų pinigų, kuriuos sumokėjau“, – apie priežastis, kodėl pirko ženklą, kalba E.Mickūnas. Jis nepanorėjo nurodyti, kokią sumą mokėjo už neblogai žinomą vardą.

Tačiau žinios apie su „Nabuko“ ženklu dirbančią bendrovę stebina bankrutuojančio „Nabuko“ administratorių Stasį Grigaliūną. Jis tvirtina, kad buvusių savininkų, pagrindinio akcininko, ne kartą teiravosi apie prekės ženklą, mat norinčiųjų jį įsigyti buvo ne vienas, tačiau aiškaus atsakymo apie tai, kad ženklas parduotas, jis tikino negavęs. „Aš jo klausiau kelis kartus, tačiau jis sakė, kad nežino, kur tie ženklai“, – sakė S.Grigaliūnas.

Buvęs didžiausias „Nabuko“ akcininkas ir generalinis direktorius Tomas Povilaika sako, kad vieną iš prekės ženklų pardavė praėjusių metų pradžioje – dar prieš kreipimąsi iškelti įmonei bankrotą. Jo teigimu, su viena bendrove, kurią įkūrė išeiviai iš „Nabuko“, vyko derybos ir sutarta parduoti prekės ženklą, pirkėjams įsipareigojant atlikti likusius neįvykdytus užsakymus.

E.Mickūnas neneigė – jo ir T.Povilaikos keliai buvo susikirtę: „Kadaise esame dirbę vienoje bendrovėje, buvome susitikę gyvenime“. T.Povilaika sako, kad E.Mickūnas yra trumpai dirbęs ir „Nabuke“, ir neneigia girdintis įtarimų dėl nesąžiningo bankroto ar dėl to, kad prekės ženklas perleistas pažįstamiems asmenims.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius