-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas brangimas: kainas kelia ir kavinės bei restoranai

Kavinės ir restoranai seka didžiųjų prekybos centrų pėdomis – brangstant maisto produktams jie didina patiekalų kainas arba ketina tai daryti artimiausioje ateityje, rašoma dienraštyje „Vilniaus diena.“
Pagamintas patiekalas
Pagamintas patiekalas / BFL nuotr.
Temos: 1 Kaina

Kaip rašoma „Vilniaus dienoje“, didieji restoranų ir picerijų tinklai kai kurių patiekalų kainas jau pakėlė 10–15 proc. Tačiau tai gali būti ne pabaiga.

Vienas pirmųjų patiekalų kainas ėmė kelti „Čili“ tinklas – kainos ėmė didėti vos tiekėjams prabilus apie prastą derlių ir tai, kad produktų kainos gali kilti. „Čili Holdings“ vadovas Dainius Kalina patikino, kad iki metų pabaigos kainos daugiau nedidės. Jis teigė, kad kai kurių patiekalų kainos padidėjo 5–7 proc., tačiau rugsėjo ir spalio mėnesiais vyko sėkmingos derybos su tiekėjais, tad kai kurių patiekalų kainos gali ir mažėti.

Kai kurie kiti restoranų tinklai kainas perrašo tik dabar arba žada dar kelis mėnesius produktų nebranginti, tačiau daugelis visgi pripažįsta, jog kainos ateityje kils.

„Katpėdėlės“, „Carskoje Selo“ ir „Charlie pica“ direktorius Gediminas Balnis „Vilniaus dienai“ sakė, kad patiekalus brangina visi, jie irgi buvo priversti tai padaryti. Anot jo, vieni pirmųjų pabrango duonos ir sūrio užkandžiai, lietiniai, picos, blynai, kol kas mažiausiai keitėsi dienos patiekalų kainos. Kol kas nebrango mėsa. Jis teigė, kad visai nebrangs gėrimai. Anot verslininko, kai kurie produktai brango 2, 5, 10 proc., tačiau kai kurių kainos šoktelėjo iki 50 proc.

G.Balnis pripažino, kad dar prieš kylant triukšmui dėl maisto kainų, patiekalai kavinėse kainavo 5–10 proc. daugiau nei pernai, tačiau patiekalų kainos vis dar 20–30 proc. mažesnės nei prieš krizę.

Tuo tarpu „Forto“ tinklo atstovai teigė, kad kol kas kainų nekelia ir atidžiai stebi padėtį rinkoje. Tačiau valgiaraštis bus peržiūrimas jau kitą mėnesį. „Forto“ atstovai teigia, kad kai kurie patiekalų sudedamieji produktai pabrango jau prieš mėnesį. Ateityje čia turėtų kilti ne visų patiekalų kainos, o tik tų, kurių sudedamosios dalys pabrango daugiausia. Produktai čia gali brangti iki 10 proc.

Kai kurie kalbinti smulkieji verslininkai teigė, kad kainos kils 10–20 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius