Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Operatoriai neleis brangiai skambinti

Toliau aštrėjant mobiliojo ryšio operatorių konkurencijai pagrindinis kovos ginklas tampa kaina. Todėl kai kurie operatoriai ryžtasi nutraukti paslaugų teikimą didesnio tarifo telefono numeriais, nes dėl jų patiriama daugiau žalos negu naudos, rašo „Lietuvos žinios“.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Jau nuo šio savaitgalio vieno didžiausių mobiliojo ryšio operatorių klientai negalės dalyvauti per televiziją transliuojamose loterijose ir dar bent keliose telefoninėse loterijose. Nors paprastai pusė didesnio tarifo skambučio kainos atitenka ryšio teikėjui, operatoriai, nesutikdami teikti didesnio tarifo paslaugų, bando apsaugoti savo klientų kišenes nuo neribotų išlaidų. Tad telefoninių loterijų mėgėjams teks naudotis kitų ryšio operatorių paslaugomis.

Kaip „Lietuvos žinias“ informavo UAB TELE2 Pardavimo departamento direktorius Mindaugas Ubartas, nuo gegužės 1 d. bendrovė nutraukia bendradarbiavimo sutartį su UAB „Žalgirio loto“.

„Įvertinus tai, kad ginčų su klientais dažniausiai kyla dėl didesnių tarifų skambučių ir SMS teikimo paslaugų, šiuo atveju mums naudingiau atsisakyti teikti šiam partneriui paslaugas“, – teigė M.Ubartas.

Siekdami apsaugoti klientus ryšio operatoriai sugriežtino didesnio tarifo skambučių ir SMS teikimo paslaugų sąlygas – pareikalavo informuoti žmones apie galimus mokesčius taip, kad jiems būtų aišku, kada ir kiek reikės mokėti. Nuo Naujųjų metų tai padariusi bendrovė TELE2 jau pastebėjo, jog klientų skundų sumažėjo 50 kartų. Tiesa, sumenko ir didesnio tarifo paslaugų paklausa. Tai rodo, kad žmonės, aiškiai žinodami kainą, stengiasi be reikalo nesinaudoti didesnio tarifo skambučiais ir SMS.

„Lietuvos žinios“ atliko nedidelį eksperimentą: skambino į ryšio operatorių klientų aptarnavimo centrus ir teiravosi, kokios yra galimybės blokuoti informacinio bei pramoginio turinio paslaugų teikimą skambučiais ir SMS.

„Omnitel“ klientų aptarnavimo vadybininkas tegalėjo pasiūlyti užblokuoti visus išeinančius skambučius arba paieškoti blokavimo funkcijos pačiame telefono aparate. Operatoriaus „Bitė“ atstovė informavo, kad kompanija teisiškai negali riboti kliento laisvės, todėl didesnio tarifo paslaugų ribojimo negali taikyti, ir rekomendavo atidžiau žiūrėti įkainius prie nurodytų trumpųjų telefono numerių. TELE2 klientų aptarnavimo centre siūlė siekiant apsisaugoti nustatyti 50 litų kredito limitą. Tik bendrovė TEO savo klientams, užsisakiusiems tam tikrą paslaugos paketą, gali blokuoti didesnio tarifo paslaugų teikimą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius