„Pagrindinių šalies televizijos kanalų auditorija neišvengiamai mažės“, – žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros „Media House“ klientų aptarnavimo ir verslo plėtros vadovą Artūrą Kokoškiną pirmadienį cituoja „Verslo žinios“.
Pasak A.Kokoškino, jei Vyriausybė nesiims finansuoti priedėlių įsigijimo dalies ar negerės socialinė politika, menkesnes pajamas gaunantys žiūrovai kuriam laikui gali išvis netekti galimybės žiūrėti televizijos.
Dienraštis rašo, kad tai reiškia ne tik menkstančią televizijų auditoriją, bet ir jos žiūrovų pokytį. Augs auditorijos dalis, turinti dideles pajamas. Reklamos užsakovams reikės iš naujo įvertinti reklamos pinigų skirstymo principus.
Bendrovės „Teo LT“ Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas įsitikinęs, jog didieji šalies televizijų transliuotojai dėl nerimo netekti auditorijos stabdo skaitmeninės televizijos plėtrą. N.Ivanauskui pritaria ir įmonės „Sporto komunikacijos“, valdančios skaitmeninį kanalą „Sport 1“, generalinis direktorius Eimuntas Akromas.
„Skaitmenos įvedimas griaus rinką, privers peržiūrėti kanalų reitingus, auditorijas. Todėl tuos kanalus, kurie dabar yra žiūrimiausi, tai nelabai tenkina. Tai, kad jie stabdo šį procesą, matome plika akimi“, – tvirtino E.Akromas.
Tuo tarpu Lietuvos radijo ir televizijos asociacijos atstovas Sigitas Babilius teigia, kad televizijos niekada nesipriešino, kad būtų vedama skaitmeninė televizija: „Mes sakome, kad procesą reikia prižiūrėti ir griežtai kontroliuoti. Priešingu atveju gali atsirasti vienas monopolistas, kuris pasinaudos rinkos sumišimu“.
Išjungti analoginę antžeminę TV ir pereiti skaitmeninės Lietuva planuoja 2012–ųjų spalio 29 dieną.