„Tarptautiniu mastu veikiantys parduotuvių tinklai jaučia pokyčius: atgijus užsienio rinkoms, matyti ir didesnis Lietuvos ekonomikos atsigavimas. Be to, į Lietuvą tarptautiniai tinklai dabar ateina naudodami franšizę. Tai rodo, kad vietos verslininkai stiprėja, yra pajėgūs įsigyti užsienio prekybininkų franšizes ir taip juos atvesti į Lietuvą“, – kalbėjo sostinės prekybos centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė.
Šiame prekybos centre atidaromi danų juvelyrikos prekės ženklo „Pandora“ ir italų odinės galanterijos „Carpisa“ salonai. Taip pat neseniai duris atvėrė rūbų jaunimui parduotuvė „Dodi Italia“, batų parduotuvės „Tamaris“ ir „Este“.
Naujienų turi ir Vilniaus „Akropolis“: jame įsikūrė pirmoji Baltijos šalyse garsaus ispanų prekės ženklo „Massimo Dutti“ parduotuvė. „Krizės įkarštyje mažmeninė prekyba išgyveno sunkų laikotarpį, todėl reikėjo pertvarkyti išlaidų struktūrą, taupyti. Dabar jaučiame, kad rinka stabilizuojasi“, – sakė bendrovės „Apranga“, valdančios „Massimo Dutti“ parduotuvę franšizės principu, atstovė Irma Marcinkienė.
Pasak jos, šįmet per 6 mėnesius, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, prabangos prekių segmentas Baltijos šalyse augo daugiau nei 20 proc.