-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Privačios televizijos moka už valstybės klaidas

Mokamos televizijos paslaugų teikėjai piktinasi, kad dabartinė perėjimo prie skaitmeninės televizijos informacinė kampanija, kuriai valdžia atseikėjo net 10 mln. litų, klaidina žmones, todėl verslas priverstas mesti savas lėšas, kad informuotų žiūrovus ir ištaisytų valdiškos kampanijos klaidas, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Televizija
Televizija / 123rf nuotr.
Temos: 1 Televìzija

„Skleidžiama informacija netiksli. Pranešama apie kitąmet numatomą analoginės televizijos eros pabaigą, tačiau nepasakoma, kokiai daliai žiūrovų tai aktualu. Iš informacinės kampanijos susidaro įspūdis, kad be televizijos liks daugelis šalies šeimų. Nors iš tikro, mūsų skaičiavimais, kitąmet spalį analoginės antžeminės televizijos išjungimas palies tik apie 20 proc. namų ūkių – daugiausia tuos, kurie gyvena kaimuose, soduose ir pan. ir šiuo metu televiziją žiūri nemokamai. Daugumai miestų gyventojų tai neaktualu“, – kalba grupę kabelinių TV valdančios įmonės „Cgates“ generalinis direktorius Paulius Dambrauskas.

Anot jo, didysis kampanijos trūkumas yra tas, kad žmonėms nepaaiškinama, jog mokamos televizijos žiūrovams, o tokių Lietuvoje apie 2 mln., išjungus analoginę antžeminę televizijos niekas nesikeis, jiems nereikės pirkti nei naujų televizorių, nei priedėlių.

P.Dambrauskas sako, kad valdiška kampanija skleidžia netikslią informaciją, o mokamos televizijos teikėjai priversti organizuoti savas, papildomas informavimo kampanijas, kad patikslintume valdžios skleidžiamą informaciją ir išaiškintume savo klientams, kad jiems kitąmet niekas nesikeis.

„Tačiau dauguma mokamos televizijos paslaugas teikiančių įmonių yra smulkios, jų finansiniai ištekliai menki. Informuodami žiūrovus mes nepajėgūs konkuruoti su valdiška kampanija, kuriai skiriama net 10 mln. litų ir kuri, nekorektiškai formuluodama žinutę apie artėjantį perėjimą „prie skaičiaus“, klaidina mūsų klientus“, – kalba jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius