57 proc. Lietuvos gyventojų teigė 2010 m. maisto, buities ir higienos kasdieninių prekių pirkę tiek pat, kaip ir 2009 m., ir tik 7 proc. manė pirkę daugiau, rodo tyrimų bendrovės „Rait“ atliktos apklausos rezultatai.
„Nors pirkimas pamažu auga, nemaža dalis Lietuvos gyventojų ir toliau mažina savo vartojimą ne pirmo būtinumo prekių srityse: kelionių, baldų, buitinės technikos, kultūros, laisvalaikio. Tačiau džiugina tai, kad mažinančių vartojimą šiose srityse dalis 2010 m. buvo mažesnė nei 2009 m.“, – tyrimą komentavo „Rait“ valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.
Anot tyrimo, gyventojai lygindami 2010 m. pirkimą su 2009 m., manė, kad kosmetikos jie pirko 5 proc. daugiau (2009 m. – 1 proc.), tačiau vis dar nemaža dalis Lietuvos gyventojų mažina jos vartojimą – 43 proc. teigė pirkę mažiau kosmetikos.
Lygiai pusė Lietuvos gyventojų teigė mažiau pirkę drabužių bei avalynės, buitinės technikos. Beveik tiek pat (51 proc.) gyventojų teigė, jog pernai mažiau lankėsi koncertuose, teatruose, kine, parodose, vos 4 proc. tai darė dažniau. 48 proc. teigė pernai mažiau išleidę pinigų kelionėms.
„Rait“ vasario 3–14 dienomis apklausė 1 000 Lietuvos gyventojų.