Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Rekonstruotos KLASCO krantinės turėtų pasitarnauti visam Klaipėdos uostui

Rekonstruotos krovos kompanijos KLASCO krantinės atveria naujas galimybes ne tik bendrovei, bet ir Klaipėdos uostui, didinant jo konkurencingumą.
Klasco
Klasco / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Per pastaruosius porą metų Uosto direkcija baigė kone dešimtmetį trukusių trijų krovos kompanijos KLASCO krantinių rekonstrukciją. Anksčiau tvarkytos krantinės daugeliui kėlė abejonių dėl jų apkrovimo galimybių, dabar 270 metrų ilgio krantinės, prie kurių gylis nuo 13 metrų padidėjo iki 14,5, pritaikytos vienu metu priimti du „post-Panamax“ tipo laivus, kurių talpa – daugiau kaip 70 tūkst. tonų.

„Galbūt visiems būtų įdomu išgirsti, ką reiškia stalinės liniuotės dydis uoste. Pagilinus per stalinę liniuotę, visas geležinkelio sąstatas papildomai telpa į laivą“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Per rekonstrukciją, kuri Uosto direkcijai kainavo apie 25 mln. litų, įrengti ir nauji keliai kranams, o pagal naują krantinės liniją perstumti geležinkelio bėgiai. Prie rekonstruotų krantinių bus kraunama metalurgijos žaliava, grūdai ir cukrus. Pirmasis laivas išplukdys geležies rūdą.

Uosto direkcija turi ambicingų planų – pasiekti uoste, bent iki Danės pirmame etape, 17 metrų gylį. Tai leistų patekti į visiškai naują kategoriją, pasiskelbiant, kad mes esame „Baltmax“ uostas“, – sako A. Vaitkus.

„Uosto direkcija turi ambicingų planų – pasiekti uoste, bent iki Danės pirmame etape, 17 metrų gylį. Tai leistų patekti į visiškai naują kategoriją, pasiskelbiant, kad mes esame „Baltmax“ uostas“, – sako A. Vaitkus.

„Tai labai svarbus žingsnis visiems į priekį, ypač uosto kompanijoms. Pavyks pritraukti daugiau krovinių ir didesnių laivų“, – mano KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Uosto direkcija neslepia, kad pirmiausia didesnių gylių bus siekiama šiaurinėje uosto dalyje, kad čia galėtų atplaukti didžiausi į Baltijos jūrą įplaukiantys laivai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius