Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Rusijos gaisrai išgąsdino ir Lietuvos vežėjus

Geriau mažesnis pelnas nei didesnė rizika. Taip nusprendė vežėjai iš Lietuvos, susidūrę su rekordiniais karščiais Rusijoje ir išgirdę apie ten siaučiančius gaisrus.
„Scania“ vilkikai
„Scania“ vilkikai / „Scanpix“ nuotr.

Todėl dabar jie maisto prekes veža tik iki Maskvos. Iš ten gabena jau vietos įmonės. „Vežti toliau dabar neapsimoka. Esant tokiems dideliems karščiams šaldymo įranga veikia be paliovos. Tai labai didina degalų sąnaudas”, – paaiškino į Rusiją krovinius gabenančios Transporto vystymo grupės vadovas Albertas Sitavičius dienraščio „Lietuvos rytas“ žurnalistui.

Temperatūra skiriasi net iki 60 laipsnių

Transporto vystymo grupė iki prasidedant karščiams į Rusiją gabeno šaldytą mėsą, ledus, vaisius, bet smarkiai pakilus oro temperatūrai nutarė trumpinti maršrutą.

Vežėjai baiminasi, kad gali iš rikiuotės išeiti automobilių šaldymo įranga. Kartais temperatūra šaldytuve ir lauke skiriasi 60 laipsnių, o tai yra didelis išbandymas technikai.

Be to, šaldymo įranga per parą sunaudoja 72 litrus dyzelino.

Verslininkai apskaičiavo, kad tokiu atveju per brangu gabenti krovinius toliau nei iki Rusijos sostinės.

A.Sitavičius neslėpė, kad baiminamasi ir plintančių gaisrų: „Jei vilkikas važiuos pro degantį mišką, gali kilti pavojus ir vairuotojui, ir kroviniui.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius