-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

SBA pajamos priartėjo prie milijardo litų ribos

Konsoliduotos koncerno SBA pajamos per pirmuosius devynis 2012 m. mėnesius, lyginant su atitinkamu 2011 m. laikotarpiu išaugo 62 proc. ir siekė 832 mln. litų.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Vien per trečiajį šių metų ketvirtį SBA valdomų įmonių pajamos sudarė 309 mln. litų ir buvo 66 proc. didesnės nei prieš metus. 2011 m. pirmųjų devynių mėnesių koncerno apyvarta buvo 513,6 mln. litų.

„Užsibrėžtas ambicingas tikslas – 2012 metais pasiekti milijardo litų pardavimus ne tik bus pasiektas, bet ir viršytas. Investicijos į technologijas ir nuosavų prekių ženklų vystymą leido mums padidinti veiklos efektyvumą bei kurti didesnės pridėtinės vertės gaminius, o tai teigiamai įtakojo grupės įmonių rezultatus“, – sako koncerno SBA strateginės plėtros viceprezidentas Egidijus Valentinavičius.

Vieno iš koncerno verslo vienetų – SBA baldų grupės – pardavimai per pirmuosius 9 metų mėnesius sudarė 480,8 mln. litų ir buvo 28,4 proc. didesni nei pernai. „Gruodį naujojoje koncerno gamykloje „Mebelain“ bus pagamintos pirmosios bandomosios baldų detalės, o 2013 m. pradžioje startuos nuolatinė gamyba – ši gamykla mūsų baldų grupei suteiks papildomą konkurencinį pranašumą. Kartu su „Novo Mebel“ fabriku Rusijoje, Baltarusijoje pastatyta „Mebelain“ orientuosis į bendrą Muitų sąjungą sudarančių Rusijos, Baltarusijos ir Kazachstano rinkas, kur matome nemažą augimo potencialą. Lietuvoje esančios baldų įmonės ir toliau orientuosis į eksportą Vakarų kryptimi“, – sako E.Valentinavičius.

Net 50 proc., iki 26 mln. litų, augo įmonės „Kauno baldai“, pakeitusios verslo modelį ir nuo masinės gamybos perėjusios prie savų kolekcijų vystymo bei naujų baldų modelio kūrimo, pajamos. „Itin spartus „Kauno baldų“ rezultatų augimas rodo, kad orientacija į nuosavus prekės ženklus yra teisinga kryptis – bendrovė pirkėjams siūlo daugiau nei 500 skirtingų gaminių spektrą ir aktyviai dalyvauja kuriant „Parra“ tarptautinį ženklą“, – sako koncerno SBA viceprezidentas.

Pajamos iš baldų pardavimo augo ne tik didmeninėje, bet ir mažmeninėje rinkoje. „SBA idėjos namams“ – baldais ir aksesuarais prekiaujančių parduotuvių tinklo – apyvarta per pirmuosius 9 šių metų mėnesius išaugo 29,4 proc. iki 21,4 mln. litų.

Keturis kartus, lyginant su atitinkamu 2011 metų laikotarpiu, išaugo energetikos produktais prekiaujančios SBA įmonės „Enteco Baltic“ pardavimai, kurie siekė 286,6 mln. litų.

SBA aprangos grupės įmonių apyvarta trečiąjį ketvirtį siekė 13,2  mln. litų. Nuo metų pradžios pardavimai sudarė 37,7 mln. litų  ir buvo 21,5% mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Lapkritį tarptautinėse rinkose buvo pristatytas naujas „Utenos trikotažo“ prekės ženklas ABOUT.

„Šalia masinės gamybos viena svarbiausių SBA koncerno veiklos krypčių yra nuosavų prekės ženklų kūrimas ir vystymas tarptautinėje rinkoje: baldų sektoriuje SBA prekės ženklas „Parra“ sėkmingai plėtojamas Rytų – Rusijos, Kazachstano, Ukrainos – rinkose ir žengia į Vakarų Europą. Lapkričio viduryje pristatėme naują  novatorišką apatinių drabužių prekės ženklą ABOUT, numatėme aktyvią plėtrą į Skandinavijos, Baltijos šalių ir Rusijos rinkas. ABOUT apatiniai drabužiai yra technologiškai sudėtingiausi ir aukščiausios kokybės „Utenos trikotažo“ gaminiai, sukurti naudojant novatoriškas medžiagas, tad tikime, kad jau kitais metais ABOUT įsitvirtins tarptautinėse rinkose“, – sako koncerno SBA strateginės veiklos viceprezidentas E.Valentinavičius.

ABOUT prekės ženklas rugsėjį buvo pristatytas CPM parodoje Maskvoje, kur sulaukė dėmesio iš didžiųjų Rusijos mažmeninės prekybos tinklų. Vienas jų – 50 parduotuvių valdantis „Stil park“ – savo pirkėjams jau pasiūlė pirmąją ABOUT kolekciją. Lietuvoje ABOUT apatinių drabužių jau galima įsigyti parduotuvėse „Apranga“, „City“, „Lauma“ ir internetinėje parduotuvėje www.shop.about-underwear.com.

Koncernas SBA valdo 27 Lietuvoje ir užsienyje veikiančias įmones. Pagrindinės koncerno veiklos sritys – baldų ir drabužių gamyba bei tarptautinė prekyba, nekilnojamo turto vystymas bei prekyba energetiniais produktais.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius