„Eksporto siuntų kiekiai tikrai auga, ir jie auga jau nuo 2009 metų. Lietuviai daug intensyviau pardavinėja už Lietuvos ribų, dirba su jau atsigavusiomis Europos rinkomis“, – teigė „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Vytautas Kudzys.
„Anksčiau įmonės sakė: padarykite mums pigiau, tai gali būti ir lėčiau, bet mums reikia pigiai. Dabar vėl klientams reikia greičio, gal kažkiek brangiau, bet patikimai, su papildoma nauda. Vėl grįžtama prie kokybės, o ne kainos“ – sakė bendrovės „DHL Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas.
„DPD Lietuvos“ apyvarta pernai siekė apie 40 mln. litų, „DHL Lietuvos“ – daugiau kaip 90 mln. litų
Didžiausias šių metų iššūkis siuntų bendrovėms – sparčiai augančios kuro kainos, kurios brangina klientui paslaugą. Pavyzdžiui, „DHL Lietuvos“ numatyta kuro priemoka balandį siekia 16 proc., vasarį ji buvo 14,5 proc. Tuo tarpu „DPD Lietuvos“ skaičiuojama kuro priemoka balandį siekia 15,9 proc., o, pavyzdžiui, 2010 metų gruodį ji siekė tik 7,9 proc.