Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Star Holidays“ klientai: buvome varomi iš viešbučių

Kelionių organizatorės „Star Holidays“ klientai, poilsiavę Turkijoje ir privalėję sutrumpinti savo atostogas, grįžę į Lietuvą dalijosi slogiais įspūdžiais apie paskutinę naktį viešbučiuose ir vardijo rūpesčius, kilusius dėl kelionių organizatorės finansinių problemų.
Kartu su vyru ir dviem mažamečiais vaikais į Turkiją skridusi Tatjana pasakojo, kad šeima Turkijoje turėjo atostogauti dar savaitę.
Su vyru ir dviem mažamečiais vaikais į Turkiją skridusi Tatjana pasakojo, kad šeima Turkijoje turėjo atostogauti dar savaitę. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Atostogos

„Visą naktį praleidome vestibiulyje, tačiau mus varė ir iš čia, sakydami, kad neturime teisės sėdėti ir laukti ryto. Turėjome grįžti tik rugsėjo 28 dieną, o grįžome jau šiandien. Nežinau, į ką kreipsimės, tačiau taip elgtis negalima, nes už viską buvome sumokėję“, – Vilniaus oro uoste kalbėjo poilsiautoja Mira, į Lietuvą iš Turkijos specialiu reisu parskraidinta kartu su kitais beveik dviem šimtais žmonių.

Poilsiautojos Vilijos atostogos sutrumpėjo septyniomis dienomis, tačiau moteris pasakojo, kad rūpesčiai prasidėjo vos atskridus, nes jau tada ji sužinojo, kad už viešbutį nėra sumokėta. „Naktį mūsų nenorėjo priimti, netgi tų, kurie su mažais vaikais. Vėliau kažkas atvažiavo, kažką sumokėjo, tačiau visa savaitė buvo įtempta, nes netilo kalbos apie bankrotus, apie tai, kad nebus kaip parskristi namo. Viskas baigėsi tuo, kad šeštadienį paskambino agentė ir pasakė – „viskas, važiuojame namo“. Štai tokios mūsų atostogos“, – kalbėjo pašnekovė.

Kartu su vyru ir dviem mažamečiais vaikais į Turkiją skridusi Tatjana teigė, kad dar šeštadienį šeima deginosi pliaže, o po pietų jiems paskambino agentė ir pasakė, kad atostogos baigėsi. „Mums buvo likusi dar savaitė, už viską buvome sumokėję. Buvo pasiūlyta likti viešbutyje, tačiau susimokėti iš savo pinigų keturgubai didesnę kainą. Šiemet atostogos buvo tokios – atskridome, išsikrovėme daiktus, susikrovėme juos atgal į lagaminus ir grįžome“, – sakė ji.

„Viešbutyje mums pasakė, kad turime išeiti. Kartojome, kad „ok“, „ok“, kad nemokame kalbos ir nieko nesuprantame. Jie reikalavo sumokėti už praleistą laiką, už būsimą laiką, nes turėjome grįžti tik antradienį. Mes, aišku, nemokėjome nieko, bet buvo tokių žmonių, kurie susimokėjo, kad galėtų pernakvoti viešbutyje“, – aiškino kartu su drauge skridusi Rita.

„Viešbučio administratorius pasakė, kad už mus nėra sumokėti jokie pinigai. Buvo pasakyta paprastai – arba einame iš čia lauk, arba susimokate už visas atostogas. Dviem žmonėms tai būtų 560 eurų. Mes už viską buvome sumokėję, bet mums neleido pernakvoti net paskutinės nakties prieš kelionę“, – oro uoste kalbėjo Andrius, žadantis bylinėtis dėl taip pasibaigusių atostogų.

Turkijoje, Graikijoje ir Ispanijoje savaitgalio duomenimis ilsėjosi apie 600 žmonių, pirkusių keliones iš „Star Holidays“. Trimis užsakomaisiais reisais, kuriuos organizuoja Valstybinis turizmo departamentas, iki sekmadienio vakaro planuojama atskraidinti apie 450.

„Star Holidays“ ir visus reguliariuosius reisus iki spalio 2 dienos atšaukusi oro bendrovė „Star1 Airlines“ priklauso tai pačiai įmonių grupei „Star Team Group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius