Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Tyrimas parodė – Vokietijos darbdaviai musulmonių vengia

Vokietijoje atliktas tyrimas parodė, kad galvos apdangalus dėvinčios arba turkiškus vardus turinčios moterys į darbo pokalbius šioje šalyje pakviečiamos rečiau. Tyrėjai teigia, kad tiek turkišką vardą, tiek galvos apdangalą turinčioms moterims perskambina tik 4,2 proc. potencialių darbdavių.
Musulmonė
Musulmonė / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

Antradienį publikuotas Vokietijos „Darbo studijų instituto“ (IZA) tyrimas parodė, kad neretai musulmonės susiduria su diskriminacija darbo rinkoje ieškodamos darbo.

Tyrimo autorė Doris Weichselbaumer pagal darbo skelbimus išsiuntė tris skirtingus išgalvotus darbo aprašymus į beveik pusantro tūkstančio biurų visoje Vokietijoje.

Pirmajame gyvenimo aprašyme buvo nurodytas tipinis vokiškas moters vardas ir pavardė „Sandra Bauer“ su šalia esančia brunetės nuotrauka.

Antroje buvo panaudota ta pati nuotrauka, tačiau šalia jos nurodytas turkiškai skambantis vardas ir pavardė „Mereyem Öztürk“.

Trečiajame aprašyme buvo panaudotas turkiškas vardas su šalia esančios galvos apdangalą vilkinčios moters fotografija.

Nors gyvenimo aprašymuose nebuvo nurodyta religija, tačiau visi jie sulaukė skirtingo lygio susidomėjimo iš darbdavių.

„Sandrai Bauer“ perskambino 18,8 proc. potencialių darbdavių, „Mereyem Öztürk“ 13,5 proc., o moteriai su galvos apdangalu vos 4,2 proc.

Tyrėjai pažymėjo, kad tai reiškia, jog ne etninės vokietės, dėvinčios galvos apdangalus, privalo išsiųsti 4,5 karto daugiau gyvenimo aprašymų norėdamos sulaukti tiek pat skambučių iš potencialių darbdavių kaip ir moterys su vokiškais vardais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius