-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV „Marriott International“ norėtų turėti savo viešbučių Lietuvoje 

Viena didžiausių pasaulio viešbučių valdytojų „Marriott International“ norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje. Sparčiai aplinkinėse šalyse besiplečianti bendrovė didžiausią potencialą regi ekonominės ir vidurinės klasės segmentuose, rašo „Verslo žinios“.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

„Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. (...)Mes daugiausia kalbame apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“ Sostinėse taip pat galvojame apie ilgesniems vizitams pritaikytą „Residence Inn“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė „Marriott International“ plėtros vadovas regione Januszas Mitulskis.

Jis negalėjo atsakyti, kiek „Marriott“ prekės ženklo viešbučių ateityje galėtų būti Lietuvoje, tačiau teigė, kad šiuo metu šalyje ieškomas partneris, su kuriuo būtų vystomi projektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius