Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo „Verslo žinios“.
Televizija
Televizija / 123rf.com nuotr.

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA -14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės „Inspired UM“ direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

„Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai – juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.“, – sakė V.Oržekauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius