Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Prekybos tinklas „Prisma“ klientui sumokės 6 tūkst. litų

6 tūkstančiai litų – klientui į kišenę. Tiek siūlo Lietuvoje veikiantis prekybos tinklas „Prisma“, šiandien paskelbęs apie, ko gero, dosniausią akciją. Populiariame socialiniame tinkle bendrovė pradėjo žaidimą, kurio metu vienas laimingasis gaus sumą, galinčią padėti jam sutaupyti net viso pusmečio maisto biudžetą.
Prekybos tinklo "Prizma" nuotr.
Prekybos tinklo "Prizma" nuotr.
Temos: 1 Prekybos centras

„Tokį, prizų apimtimi stambų žaidimą Lietuvoje rengiame pirmą kartą. Per beveik penkerius veiklos metus užsiauginome lojalių klientų ratą ir džiaugiamės kasdien užsukančiais vis naujais pirkėjais. Norime jiems atsidėkoti, todėl prasidėjusiame žaidime išdalinsime arti 2 tūkst. prizų, o vienas laimingasis net puse metų galės apsipirkti mūsų parduotuvėse nemokamai“,- sako Rasa Grigarauskaitė, UAB „Prisma LT“ marketingo skyriaus vadovė.

Ji patvirtina, kad žaidimas nuo šiandien vyksta socialiniame tinkle „Facebook“, paskyroje „Prisma Lietuva“. Jame reikia trinti virtualius bilietus, kuriuose slepiasi kasdieniai prizai – įvairios prekės iš prekybos centro asortimento. Balandžio 17 dieną iš visų žaidimo dalyvių burtų keliu bus ištrauktas pagrindinis nugalėtojas. Jam prekybos tinklas įteiks kortelę, į kurią perves 6 tūkst. „Prismos“ litų – po 1000 litų kas mėnesį nuo gegužės iki spalio. Už šiuos pinigus laimėtojas galės pirkti maisto produktus, o sumą išleisti per tiek kartų, kiek nori. Paskaičiavus pagal kasdien klientų perkamų maisto produktų krepšelio vidutinę vertę, prizo sumos laimėtojui gali pakakti padengti viso pusmečio maisto biudžetą.

„Su tokia suma klientas pas mus gali išties daug. Stengiamės visada užtikrinti geriausią kainą, nuolat rengiame akcijas, per kurias būtiniausi produktai kainuoja dar pigiau. Taip pat mūsų klientus traukia tai, kad atėję į „Prisma“ jie randa suomiškų prekių, kurių nėra kitur – tiek maisto, tiek drabužių ir avalynės, namų apyvokos reikmenų, indų, interjero detalių ir kitų. Daugumai patinka ir nuo kitų prekybos centrų besiskirianti tvarka, pavyzdžiui, jog daržoves, vaisius jie pasisveria patys ir tiksliai žino, kokią kainą už šiuos produktus sumokės kasoje“, – sako R. Grigarauskaitė.

Mažmeninės prekybos tinklas „Prisma“ Lietuvoje veikia nuo 2009 metų, turi dvi parduotuves Kaune, vieną Vilniuje ir dar vieną sostinėje, Viršuliškių skg., planuoja atidaryt balandžio gale. Prekybos tinklą valdo UAB „Prisma LT“, priklausanti įmonei „SOK Corporation“, kuri Suomijoje ir kitose šalyse turi 97 prekybos centrus.

Ką žaidimo laimėtojas už 6000 litų galėtų įsigyti prekybos tinkle „Prisma“? (Skaičiai yra apytiksliai, paremti šiandieninėmis kainomis):

2 tonas 150 kg bulvių
600 kg šviežios kiaulienos mentės
1 toną 202 kg atvėsintų šviežių viščiukų sparnelių
1 toną 279 kg fermentinio sūrio
353 kg skalbiamųjų miltelių
273 l tyro alyvuogių aliejaus
250 kg maltos kavos
6 tonas 741 kg druskos
5 tūkst. 42 poras vyriškų kojinių
1507 kg juodos duonos

Prekybos tinklo
Prekybos tinklo „Prizma“ nuotr.

Apie prekybos tinklą „Prisma“

Prekybos tinklą „Prisma“ valdo UAB „Prisma LT“, priklausanti Suomijos įmonei „SOK Corporation“, kuri valdo 97 prekybos centrus: 64 Suomijoje, 17 Rusijoje, 8 Estijoje, 5 Latvijoje ir 3 Lietuvoje.

„Prisma“ – tai prekybos centrų tinklas visai šeimai, kurio asortimentas apima maisto produktus, drabužius ir avalynę, galanteriją, namų apyvokos, interjero, sporto ir laisvalaikio bei daugelį kitų prekių. „Prisma“ valdo nuosavus prekės ženklus - „X-tra“, „Rainbow“, „Premoda“, „Gossip“, „Actuelle“, „Ross Bros“, „Glup“, „Ciraf“, „House“, „Hugin“, „Steam“, „Jupiter“.

Mažmeninės prekybos tinklas „Prisma“ Lietuvoje veikia nuo 2009 metų, turi dvi parduotuves Kaune, vieną Vilniuje ir dar vieną planuoja atidaryti šių metų balandžio gale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius