Nacionalinės aviakompanijos Kipras neturi po to, kai žlugo oro linijų bendrovės „Cyprus Airways“. Nuo krizės nukentėjusi bendrovė bankrutavo 2013 metais.
Tačiau praėjusiais metais į Kipre atvykstančių turistų skaičius smarkiai išaugo, kas skatna viltis dėl gyvybiškai svarbaus sektoriaus atsigavimo.
Naujosios aviakompanijos „Cobalt“ vadovas Andrew Pyne'as nori Kipro pagrindinį Larnakos oro uostą paversti regioninės svarbos oro uostu, iš kurio keleiviai būtų skraidinami į Europą ir Artimuosius Rytus.
„Norime tapti Kirpo nacionaline aviakompanija, – agentūrai AFP sakė jis. – Dedame į Kiprą daug vilčių, nes matome šios salos potencialą būti kažkuo daugiau, negu ji yra dabar.“
„Cobalt“ – vietos ir kinų investuotojų bendradarbiavimo rezultatas. Iš pradžių bendrovė turės tik penkis lėktuvus, tačiau iki ateinančių metų pabaigos ketiną lėktuvų parką padvigubinti. Nuo liepos 7 d. ji skraidins keleivius į Kiprą iš aštuonių Britanijos, Airijos ir Graikijos miestų. Vėliau planuojami maršrutai į Tel Avivą, Teheraną, Azijos šalis.
Bendrovėje dirbs 150 žmonių, daugiausia buvusių „Cyprus Airways“ darbuotojų.