„Lenkai užsispyrusiai reikalauja smarkiai padidinti leidimų savo vežėjams kvotą. Jų reikalaujami skaičiai mums nepriimtini“, – sakė Nikolajus Asaulas.
Kitą derybų etapą planuojama surengti Rusijoje.
Po derybų surengtoje spaudos konferencijoje Lenkijos infrastruktūros viceministras Jerzy Schmidtas apkaltino Rusiją siekiu išguiti Lenkijos vežėjus iš savo rinkos.
„Rusija pradėjo taikyti naujus teisės aktus, kurie mums labai nenaudingi, kuriuos taikant Lenkijos vežėjai būtų išguiti iš Rusijos rinkos. Net 85 proc. Lenkijos vežėjų tokiomis sąlygomis negalėtų joje dirbti“, – pabrėžė J.Schmidtas.
„Jei lenkai neatsikvošės, derybos gali tęstis neribotą laiką. Tuo atveju mūsų vežėjai naudosis keltais, Vakarų Europą pasieks aplenkdami Lenkiją“, – pareiškė Rusijos transporto viceministras.
Kitą derybų etapą planuojama surengti Rusijoje. Kada jis įvyks, kol kas neaišku.
Kaip jau buvo skelbta, Rusija nuo vasario 1 dienos nebeįsileidžia Lenkijos vilkikų – dvišaliai krovinių vežimo leidimai nuo pirmadienio nebegalioja. Tačiau iki vasario vidurio Rusija netrukdys šalyje jau esantiems Lenkijos vežėjams grįžti namo.
Rusijos vilkikai nuo šios savaitės taip pat negali įvažiuoti į Lenkiją.
Problema kilo dėl to, kad Rusijos ir Lenkijos transporto žinybos nesugebėjo laiku susitarti dėl leidimų vežėjams 2016 metais skaičiaus. Be to, Lenkija nepatenkinta Rusijos įdiegta nauja krovinių gabenimo kontrolės sistema, kuria, anot Varšuvos, siekiama apriboti kitų šalių, taip pat ir Lenkijos, vilkikų įvažiavimą į jos teritoriją.