„Vikingas“ gali gauti apdovanojimus kategorijose „Metų Europos krovinių vežimo operatorius“ (European Freight Operator of the Year) ir „Geriausias Europos integruotas projektas“ (Best European Integration). Organizatorių teigimu, kiekvienoje iš šių kategorijų buvo gauta po maždaug 300 paraiškų, o galutiniam vertinimui jose atrinktos 7–8 paraiškos.
Pasak Europos Parlamento nario ir Europos geležinkelių apdovanojimų teisėjų kolegijos pirmininko Brajeno Simpsono, intermodalinis traukinys „Vikingas“ yra Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių administracijų veiksmingo ir koordinuoto bendradarbiavimo pavyzdys.
„Per 10 metų projektas tapo plačiai žinomas ir sėkmingas, o pervežamų krovinių padaugėjo daugiau kaip 100 kartų. Kitas sėkmės rodiklis – projektas vis dar plečiasi geografiškai. Konkursui gavome labai daug puikių paraiškų, tad patekti į galutinį atrankos etapą jau yra didelis pasiekimas”, – teigia B. Simpsonas.
„Džiaugiamės, kad „Vikingas“ pateko tarp geriausiųjų dviejose kategorijose. Tai reiškia, kad gerindami klientų aptarnavimo kokybę, aktyviai ieškodami naujų rinkų ir šio traukinio plėtros galimybių, efektyviau panaudodami turimus resursus sukuriame patrauklų produktą, kuriuo naudojasi vis daugiau ir daugiau šalių krovinių siuntėjų“, – įvardijo bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka.
„Vikingas“ yra bendras Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių projektas, sujungiantis Baltijos ir Juodąją jūras. Visas maršrutas (1734 km) įveikiamas per 52 val. 2003-ųjų vasarį maršrutu Iljičiovskas–Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda ir atgal kursuoti pradėjęs traukinys per dešimtį metų nuvažiavo apie 2,3 mln. kilometrų ir pervežė daugiau nei 300 tūkst. TEU (sąlyginis konteineris) arba daugiau nei 4,8 mln. tonų krovinių.
Projektas „Vikingas“ 2008 metais Europos Komisijos koordinuojančio PROMIT projekto tyrime pripažintas gerosios praktikos pavyzdžiu. 2009 metais Europos intermodalinio transporto asociacija (EIA) projektui skyrė apdovanojimą „Geriausios praktikos intermodalinis projektas“.