Studentė Niamh Herbert susiruošė į Londono madų savaitę. Atvykusi į Dublino oro uostą sužinojo, kad pagalbos turės laukti 15 minučių. Vėliau merginos buvo paklausta, ar ji negalėtų pati lipti laiptais „patogumo vardan“.
Vienu metu kapitonas paskambino įgulai ir pranešė, kad skris be jos. Merginai pagrasinus imtis teisinių priemonių, jai buvo pasakyta, kad galės skristi kitu reisu.
Jos draugai į lėktuvą buvo įleisti, tačiau mergina taip ir liko už borto – lėktuvas pakilo be jos. Jai teko laukti kito reiso.
„Ryanair“ turi atsakyti už diskriminaciją“, – rašė ji feisbuke.
„Mes gailimės, kad keleivė patyrė nepatogumų. Bet ji atvyko likus vos 13 minučių iki išskridimo ir iš anksto neužsisakė jokios papildomos pagalbos. Mūsų personalas padėjo, kaip tik galėjo, ir nukreipė ją į kitą skrydį. Šimtai tūkstančių keleivių su mažesniu mobilumu keliauja kiekvieną savaitę ir nepatiria jokių nepatogumų. Visi klientai, kuriems reikia pagalbos, privalo ją užsisakyti iš anksto“, – paaiškino „Ryanair“.