Apklausus 27 komunikacijos agentūrų asociacijas Europoje, paaiškėjo, kad šiemet 4 proc. respondentų tikisi didelio apyvartos augimo, 59 proc. – nedidelio augimo ir 26 proc. numato stabilią verslo aplinką, pranešė Lietuvos reklamos agentūrų asociacija („Komaa“).
Tik 11 proc. respondentų prognozuoja apyvartos sumažėjimą.
„Tyrimas gerai atspindi pastarojo meto tendencijas reklamos ir komunikacijos rinkoje: po keletą metų trukusios stagnacijos rinka pagaliau atsigauna. Išaugusį reklamos paslaugų poreikį ryškiai jaučiame ir Lietuvoje“, – pranešime spaudai sakė „Komaa“ valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Prognozuojama, kad labiausiai komunikacijai skirtus biudžetus didins bankai, farmacijos, telekomunikacijų ir prekybos įmonės. Stabilus augimas tikėtinas alaus ir konditerijos pramonėje, smulkioje reklamoje, žiniasklaidoje ir tiesioginio pašto rinkodaroje.
31 proc. agentūrų pranešė, kad 2010 metais buvo pasiekta vidutinių rezultatų, 42 proc. – gerų ar labai gerų. 27 proc. respondentų pranešė apie prastus arba gana prastus rezultatus. Lietuvos agentūros kartu Belgija, Danija, Prancūzija ar Vokietija pasiekė gerų rezultatų.
„Eaca“ tyrimo duomenimis, šiemet daugiausiai galimybių plėtrai matoma integruotos komunikacijos srityje ir socialinėje žiniasklaidoje
„Eaca“ duomenimis, nestabilios ūkio aplinkos pasekmės vis dar jaučiamos: komunikacija tapo vis labiau orientuota į akcijų komunikaciją (70 proc.), agresyvesnes žinutes vartotojams (30 proc.) ir didesnį konkuravimą (11 proc.).