Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

56-erių Madonna tapo naujuoju „Versace“ reklaminiu veidu

Šeštą dešimtį įpusėjusi popkaralienė Madonna (56 m.) tapo „Versace“ mados namų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.
Madonna
Madonna / „Versace“/Mert Alas & Marcus Piggott nuotr.
Temos: 2 Madonna Versace

Šią savaitę paviešinti pirmieji reklaminės kampanijos kadrai su Madonna. Tai jau ketvirtas kartas, kai Madonna bendradarbiauja su „Versace“ mados namais.

„Visada malonu nuo galvos iki kojų būti apsirengusiai „Versace“ ir per drabužius patirti Donatellos vaizduotę bei aistrą, su kuria ji sukūrė šią kolekciją“, – viešame pareiškime sako Madonna.

„Madonna yra viena iš tikrųjų „Versace“ ikonų. Be galo džiaugiuosi, kad mano draugė ir įtakingiausia bei kryptingiausia pasaulio atlikėja yra „Versace“ pavasario kolekcijos veidas“, – kalbėjo dizainerė Donatella Versace.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius