-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ieva Mackevičienė tapo suknelių modeliu – kūrėją sužavėjo jos šypsena

Dvelkiančios šiluma, saulėtais orais ir vasariškomis linksmybėmis – taip būtų galima apibūdinti naująją prekinio ženklo A.P. kolekciją. Naujųjų suknelių veidu tapo Ieva Mackevičienė. Viena stilingiausių Lietuvos moterų pristatė atostogoms prie jūros ar šiltam vakarui mieste tiksiančias suknias.
Ieva Mackevičienė
Ieva Mackevičienė / Eglės Juozaitytės nuotr.

A.P. atstovė Aida Povilaitytė tikina, kad Ievą pasirinko dėl jos šypsenos ir žavesio. Žinomumas šį kartą neturėjo reikšmės: „Ieškojome tokio modelio, kurio šypsena nušviestų kambarį. Ieva tam puikiai tiko. Ji labai graži, charizmatiška moteris, kuri papuošė mūsų drabužius.“

Žinoma moteris juokiasi, kad visi demonstruoti drabužiai tikrai rastų vietos spintoje. „Labai nemėgstu aptemptų suknelių, jos įpareigoja. Šios suknios plačios, tinkamos tiek prie sportinių batelių, tiek prie aukštakulnių. Universalumas – vienas iš svarbiausių kriterijų renkantis drabužius“, – tikina I.Mackevičienė.

Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė
Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė

Sūnų auginančios moters spintoje suknelių ir sijonų kur kas daugiau nei kelnių. Su jomis Ieva jaučiuosi patogiau, moteriškiau. „Suknelės man – kasdienė apranga“, – sako ne pirmą kartą modeliu tapusi I.Mackevičienė.

„Niekada negalvojome, kad šis mamos hobis virs nedideliu šeimos verslu. Didžiausias komplimentas mums tai, kad klientėms nebereikia sukti galvos, ką rengtis“, – šypsosi A. Povilaitytė.

Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė
Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė

Aidos mama jau dvidešimt metų kuria drabužius kitiems. Pasisiuvusi kelias sukneles sau, moteris sulaukė komplimentų. Sužavėtos klientės teiravosi, kur moteris pirko šias suknias. Taip gimė idėja sukurti prekinį ženklą ir pasiūlyti stilingų, madingų suknelių, kurios gali būti pasiūtos pagal kiekvienos merginos išmatavimus.

„Aš gyvenu Londone, studijuoju mados vadybą. Tėtis, sesuo taip pas susiję su mados verslu. Todėl A.P. – šeimos vaikas, į kurį įdedame visą širdį. Mūsų visų vardai prasideda iš A, o pavardė iš P raidės. Todėl toks ir pavadinimas – šeimos inicialai. Mano mamai didžiausias džiaugsmas papuošti klientes, pamatyti gatvėje vilkint jos sukurtą drabužį“, – sako A.Povilaitytė.

Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė
Eglės Juozaitytės nuotr./Ieva Mackevičienė

Jos kurti drabužiai yra skirti tiek jaunoms, tiek vyresnėms moterims. Plačiomis suknelėmis mielai puošiasi besilaukiančios, o visai neseniai buvo pristatytos ir suknelės mažoms mergaitėms. „Iš pradžių siuvome rūbus iš neopreno. Lietuvoje jis dar nebuvo toks populiarus, todėl sulaukėme labai didelio susidomėjimo. Mūsų suknelės nėra iš natūralių audinių. Norėjome žmonėms suteikti galimybę apsirengti stilingai ir už gana nedidelę kainą“, – tikina prekinio ženklo atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius