-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados namai „Dolce & Gabbana“ likviduoja dukterinį prekės ženklą „D&G“

Italų mados namai „Dolce & Gabbana“ atsisako demokratiškesnėmis kainomis pasižymėjusio prekės ženklo „D&G“. Tai mados biblija tituluojamam žurnalui „Women's Wear Daily“ (WWD) patvirtino patys dizaineriai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.
Stefano Gabbana (kairėje) ir Domenico Dolce
Stefano Gabbana (kairėje) ir Domenico Dolce / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Mados kūrėjų teigimu, jaunatviškos ir labiau sportiškos linijos bus atsisakyta dėl to, kad dizaineriai nori, jog jų mados namai taptų labiau panašūs į prancūziškojo mados industrijos karaliaus „Chanel“ modelį. Daugiau kaip 26-erius metus mados versle besidarbuojantys D.Dolce ir S.Gabbana teigė manantys, jog didesnės sėkmės sulauktų visą veiklą perkėlę po vienu stogu.

„Manome, jog norėdami gerai dirbti, ilgai išsilaikyti rinkoje ir palikti ką nors vertinga po savęs, turime turėti vieną prekės ženklą, o ne du“, – sakė S.Gabbana. „Priimti šį sprendimą nebuvo lengva, bet esame labai laimingi, tai joks ne uždarymas, o tik didesnių perspektyvų atvėrimas. Esame nepriklausomi, tai mūsų kompanija ir neprivalome niekam atsiskaityti. Praeityje esame padarę klaidų, bet manome, kad šįsyk mes elgiamės teisingai“, – teigė D.Dolce.

Anot dizainerių, simboliai „D&G“ vistiek pasirodys tolimesnėje jų kūryboje – mat tai abiejų jų pavardžių pirmosios raidės, be to, toks užrašas trumpesnis ir dėl to tinkamesnis kai kuriai produkcijai nei pilnas pavadinimas „Dolce & Gabbana“.

Kalbos apie „D&G“ prekės ženklo uždarymą pasirodė dar pavasarį. Dabar paskelbta, kad praėjusią savaitę Milano mados savaitėje pristatytos „D&G“ kolekcijos yra paskutinės.

„Dolce & Gabbana“ mados namai susikūrė 1985-aisiais, o antroji mados linija „D&G“ buvo paleista 1994-aisiais. Pastarosios daiktai buvo pigesni ir jaunatviškesni.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius