Norą tapti unikalumo, mados ir stiliaus ikonos Jennifer Lopez prekės ženklo ambasadore Lietuvoje išreiškė gausus būrys merginų. Tokią galimybę joms suteikė oficialus „JLo by Jennifer Lopez“ ženklo atstovas Baltijos šalyse UAB „Future Invest“.
„Universalumas, šiltas ir jaunatviškai džiaugsmingas būdas būtent ir lėmė, kad Austė Bartninkaitė tapo „JLo by Jennifer Lopez“ veidu Lietuvoje, o įvykęs konkursas parodė, kad per „JLo by Jennifer Lopez“ prekės ženklą galima perteikti ir atskleisti savo individualumą – nuo jaunatviško entuziazmo ir subtilaus seksualumo iki savimi pasitikinčios, rafinuotą grožį ir stilių vertinančios, moters“, – pasakojo „Tapk kultinio „JLo by Jennifer Lopez“ ženklo veidu Lietuvoje“ organizatorė Erika Šimienė.
Austės, kuri tapo oficialiu „JLo by Jennifer Lopez“ ženklo veidu Lietuvoje, fotografijos artimiausiu metu puoš JLo drabužių ir aksesuarų katalogus Lietuvoje ir Baltijos šalyse.
Jennifer Lopez ieškojo talentų Peru
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jennifer Lopez Limoje |
J.Lopez praėjusį savaitgalį lankėsi Peru sostinėje Limoje, kur dalyvavo talentų šou „Q'Viva: The Chosen“ filmavimo aikštelėje.
Dainininkė dėvėjo aptemtą geltonos spalvos suknelę ir buvo labai gerai nusiteikusi. Naujame projekte Lotynų Amerikos talentų beieškanti dainininkė, dar net neprasidėjus šou, jau kausto viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį, kuri seka kiekvieną jos žingsnį, komentuoja, kaip žvaigždė elgėsi ir kuo buvo apsirengusi.
„Jennifer Lopez sėkmės formulę, padėjusią pelnyti žmonių simpatijas ir popdievaitės šlovę, galima sieti su jos universalumu. Ji yra ne tik puiki šokėja, aktorė ir dainininkė, bet ir labai šiltas žmogus. Jos neblėstanti energija, nauji iššūkiai, jaunatviškas ir kartu moteriškas stilius, visada trykštantis seksualumas užkoduotas trijų raidžių junginyje – „JLo“, kuris jau tapęs mados ir stiliaus etalonu. Į Jennifer lygiuojasi labai daug pasaulio moterų ir merginų“, – kalbėjo E.Šimienė.