-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mantas Petruškevičius: „Namuose nevaikštau su aksominėmis šlepetėmis“

Garsus Lietuvos stilistas tapo sparčiai išpopuliarėjusio Europoje vieno drabužių jaunimui gamintojo reklamos veidu Lietuvoje. Klasikinį drabužių stilių vertinantis Mantas (27) nustebo sulaukęs tokio pasiūlymo. „Juk visi žino, kad nesu linkęs eksperimentuoti su savo apranga, tačiau tikriausiai kažkam kilo noras mane visuomenei parodyti kitokį“, – žurnalui „Privatu!“ atskleidė stilistas.
Mantas Petruškevičius
Mantas Petruškevičius / Redakcijos archyvo nuotr.

Ar pats sau patinki būdamas „kitoks“?

Namuose aš ir būnu kitoks, nei mane žmonės yra įpratę matyti vakarėliuose. Tikrai po namus nevaikštau su kostiumu ir aksominėmis šlepetėmis. Laisvalaikiui džinsai – kuo puikiausia apranga, o einant į vakarėlį juos galima derinti su švarkais. Namie aš patogiausiai jaučiuosi apsirengęs Ramunės Piekautaitės kurtais treningais, kuriuos tiesiog dievinu.

Kur planuoji išleisti už reklamą gautą honorarą?

Kadangi nuolat vaikštau į vakarėlius ir turiu begalę su tuo susijusių išlaidų, tai jau ir taip aišku, kur tuos pinigus panaudosiu. Žinoma, juokauju. Dar nežinau, kur išleisiu. Ar esu patenkintas užmokesčiu? Labiausiai esu patenkintas rezultatu.

Ko už jokius pinigus niekada nereklamuotumei?

Apatinio trikotažo ir maisto produktų. Man tai nepriimtina.Paprasti nepaprastų žmonių gyvenimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius