-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Solveiga Mykolaitytė ir Simona Burbaitė tapo naujo projekto reklamos veidais

Dar šių metų žiemą sužibėjęs jaunojo kūrėjo, Niko Tėrėščenko, mados žurnalas „Etiquette“, kurio viršelį puošė 10 garsių ir žinomų moterų, įgauna pagreitį. Vaikino komanda pristato naują projektą – kasdienio etiketo svetainę.
Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė
Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė / Gedimino Žilinsko nuotr.

Naujojo projekto reklaminiais veidais tapo trys nepaprastos gražuolės, žinomi modeliai: Simona Burbaitė, Urtė Tomkevičiūtė bei Solveiga Mykolaitytė.

Fotosesijoje, įkvėptoje fotografo Mario Testino „Towel series“ projektu, merginos apnuogino savo natūralų grožį ir prisidengė baltais rankšluosčiais, o interviu pasakojo apie viešumą, svajones bei modelio darbo pagundas.

Gedimino Žilinsko nuotr./Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė
Gedimino Žilinsko nuotr./Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė

„Vienos iš žaviausių modelių komandoje – atominė grožio bomba! Nuostabus pozavimas, emocija, seksualumas... Ir, kiekvienos išskirtinis individualumas.

Momentas, kai išeini iš dušo šlapiais plaukais įsisukęs i rankšluostį, visad kvepia šviežumu, gaiva ir, žinoma, seksualumu.“ – Teigė merginas įamžinęs žvaigždžių fotografas Gediminas Žilinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius