-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Teatrališkas „FUMparFUM“ gimtadienis žinomus žmones viliojo kvepiančiomis naujienomis

Trečiadienio vakarą Vilniaus senamiestyje esančiame drabužių ir juvelyrikos salone „The Place“ susirinkusiųjų nosis kuteno kvepalų aromatai. Čia vyko penktasis aktoriaus, kvepalų kūrėjo Aisčio Mickevičiaus prekės ženklo „FUMparFUM“ gimtadienis.
„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Teatro temai dedikuotame vakarėlyje netrūko įdomių detalių. Šventiškai pasipuošę atvyko ir Aisčio svečiai, o kai kurie jų nepabijojo drąsių sprendimų ir vakarui pasirinko spalvingus indėniškus kostiumus.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai

Pats Aistis neslepia, šis vakaras jam – didelė šventė. Sakydamas kalbą jis prisiminė savo pirmuosius žingsnius parfumerijos versle. Tuomet, prieš tuos penkerius metus, kaip pats sako, daug kas juo netikėjo. Esą Lietuva – anaiptol ne kvepalų kraštas, todėl ir imtis gana neįprastos veiklos iš šono daugeliui atrodė kiek kvaila.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Aistis Mickevičius

„Žinoma, iš pradžių buvo visokių klausimų. Tačiau jei tau patinka kažkokia veikla, turi jos laikytis, turi daryti tai, kas patinka ir eiti savo keliu. Turėjau tikslą sukurti lietuvišką prekinį ženklą. Mano svajonė išsipildė ir šiandien visi drauge švenčiame penktąjį gimtadienį. O kai bus koks trisdešimtas... tuomet aš turėsiu ilgą žilą barzdą ir visi švęsime kur nors Paryžiuje“, – linksmai kreipdamasis į susirinkusius svečius kalbėjo Aistis.

Pasveikinti bičiulio į renginį atvyko būrys jo artimų draugų. Tarp jų – ir ne vienas žinomas žmogus. Čia buvo galima sutikti verslininkę Rasą Arlauskienę, kelionių ekspertą Rimvydą Širvinską-Makalių, mados kūrėją Aušrą Haglund, dizainerį Egidijų Sidarą, televizijos laidų herojų, komiką, didžėjų Rimą Šapauską, leidėjus Andrių Užkalnį ir Faustą Mariją Leščiauskaitę ir daugelį kitų.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai

Susirinkusiems žodį tarė ir mados tendencijų prognozuotoja, gera Aisčio bičiulė Marija Palaikytė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Aistis Mickevičius

„Mus su Aisčiu suvedė kvepalai. Labai didžiuojuosi tuo. Aistis ėjo savo keliu, jis kūrė, ir štai šiandien mini kūrybos penkmetį. Linkiu Aisčiui ilgo ir sėkmingo kelio kūryboje, – sakė Marija.

Gimtadienio šventėje dovaną svečiams buvo paruošęs ir pats Aistis. Vakarėlyje jis pristatė naują trijų kvapų kvepalų kolekciją „Theatre Collection“, o tuo pačiu ir automobiliui skirtą, kvapą, kurį sukurti jį įkvėpė pasivažinėjimas taksi.

Dažnai taksi paslaugomis besinaudojantis Aistis sako pastebėjęs, kad ne vienam vairuotojui reiktų susirūpinti salono kvapu, todėl sukūrė „odiniu salonu“ kvepiantį aromatą.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„FUMparFUM“ gimtadienio svečiai
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Rimvydas Širvinskas-Makalius

Svečiai galėjo patys užuosti, kaip kvepia naujas kvapas, Aistis sugalvojo smagią atrakciją – lauke susirinkusiųjų laukė iškvepintas angliško tipo taksi automobilis, kuriuo buvo siūloma kelias minutes pasivažinėti senamiesčio gatvėmis. Jį išbandę svečiai liko sužavėti.

Daugiau šventės akimirkų – nuotraukų galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius