-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„30 Seconds to Mars“ vokalistas Jaredas Leto: moteris seksuali tuomet, kai ji yra savimi

Vienu geidžiamiausiu ir seksualiausiu pasaulio vyru tituluojamas Holivudo aktorius bei roko grupės „30 Seconds to Mars“ vokalistas ir lyderis Jaredas Leto sako, kad moteris yra seksuali tuomet, kai ji yra savimi, o ne apsimetinėja kažkuo, kuo ji nėra.
Jaredas Leto
Jaredas Leto / „Scanpix“ nuotr.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad paprašytas išvardyti, kas, jo nuomone, moteryse yra geriausia, Jaredas buvo atviras: „Yra labai daug dalykų. Jos labai seksualios ir sugeba įkvėpti. Be to, labai svarbu ir tai, ką duoda jų draugija“.

Lapkričio 3 d. su grupe „30 Seconds to Mars“ Vilniaus „Siemens“ arenoje koncertą surengsiantis atlikėjas prisipažino, jog jam patinka visos moterys.  Pasak Jaredo, tai kartu ir palaima, ir prakeiksmas. Visgi vyrukas pabrėžia, jog jis neinicijuoja bendravimo su tam tikrais žmonėmis, tarp jų ir moterimis, vien todėl, jog jos atrodo vienaip ar kitaip.

Tačiau šlovės spinduliuose jau kurį laiką besimaudantis Jared‘as Leto niekada nesiskundė moterų dėmesiu. Jis ilgą laiką bendravo su Cameron Diaz, draugiją jam palaikė Scarlett Johansson, Lindsay Lohan, Ashley Olsen ir daugelis kitų. Na, o naujausia jo kompanione, su kuria jis užfiksuotas saulėtajame San Tropeze, tapo modelis Katharina Damm.

Jaredas atviravo, jog taip pat mielai susitikinėtų ir su viena iš savo gerbėjų. Be to, panašu, kad jis ne tik seksualus, bet ir puikiai supranta moteris ir jų poreikius.

„Aš žinau, ko reikia ir ko nori moteris. Nesakau, kad jas visada suprantu, bet žmonės yra žmonės, ir kiekvienas turime išskirtinumų. Mane augino viena mama, todėl aš labai anksti išmokau ir supratau, kaip rūpintis moterimi. Visgi nereikėtų pamiršti, jog vyrus taip pat sudėtinga suprasti kaip ir moteris“, – konstatuoja Jaredas Leto, pasaulio moteris pakerėjęs užburiančiomis akimis ir balsu, seksualiu kūnu, išskirtiniu požiūriu, pasisakymais bei užsidegimu viskam, ko imasi.

Panašu, jog filmų „Plona raudona linija“, „Kovos klubas“, „Panikos kambarys“, „Requiem svajonei“ žvaigždė žino ne tik tai, ko reikia moterims, bet ir tai, ko reikia vyrams – visai neseniai jis tapo naujuoju „Hugo Boss“ kvepalų reklamos veidu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius