Vos per pirmąsias dvi prekybos valandas buvo parduota per 500 abonementų. Nespėjusiems ar negalėjusiems abonementų įsigyti išankstinės prekybos metu ar tuomet, kada jie buvo siūlomi „Tiketos“ klubo nariams, nuo gegužės 7 d. pasiūlyta įsigyti likusius 50 abonementų.
Panevėžio „Techasas“ pasibaigusiame reguliariajame LKL sezone buvo vieną gausiausių ištikimų aistruolių būrų turinti krepšinio ekipa. Vidutiniškai į „Cido“ areną palaikyti Panevėžio komandos susirinkdavo 1101 žiūrovas.
„Labai džiaugiuosi, kad nuo pat prekybos pradžios abonementai susilaukė tokio milžiniško populiarumo. Mes tikėjomės, jog geras komandos žaidimas šį sezoną prisidės prie didesnio domėjimosi komanda, jos žaidimu ir rezultatais kitą sezoną, tačiau nesitikėjome tokio abonementų populiarumo jau pirmąją išankstinės prekybos dieną. Juo labiau, kad vos per porą valandų parduosime apie trečdalį abonementų. Tai mus įpareigoja su dar didesne energija kibti į darbus ruošiantis ateinančiam sezonui“, – sako „Techaso“ komandos prezidentas Raimundas Miladauskas .
Pasak jo, toks sirgalių aktyvumas rodo, jog panevėžiečiai tiki ir pasitiki savo miesto komanda ir ateinančiame sezone savo palaikymu patys nori prisidėti prie krepšinio klubo pergalių.
Į 2010/2011 m. sezono „Techaso“ varžybas buvo parduota beveik 1 000 abonementų. Šiemet komandos sirgaliams jų siūloma dar daugiau – 1 300.