-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 11 13

Lietuvos krepšinio rinktinės kovas šįmet matė per 2 mln. televizijos žiūrovų

Žiniasklaidos tyrimai rodo, kad susidomėjimas Lietuvos krepšinio, ypač vyrų rinktinės, televizijos transliacijomis auga. Savo ruožtu televizijos ateityje žada daugiau naujovių, kurios populiariausią Lietuvoje sporto šaką padarys dar prieinamesne sporto aistruoliams.
Lietuvos krepšinio rinktinė
Lietuvos krepšinio rinktinė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Komentuodama vasaros ir rudens duomenis, kuriuos pateikė žiniasklaidos tyrimų bendrovė „TNS LT“, Lietuvos vyrų rinktinės kovas transliavusios TV3 televizijos vadovė Laura Blaževičiūtė elektroniniam žurnalui „Mūsų krepšinis” teigė, jog žiūrovų skaičius didėja iškart dėl kelių faktorių. Tarp jų – specialūs TV rinkodaros bei programų veiksmai ir transliacijos internetu.

„Visais metais stengiamės, kad žiūrovai turėtų galimybę patogiai stebėti krepšinio rungtynes, sirgti už mūsų rinktinę bei mėgautis geriausiomis krepšinio akimirkomis – ten kur jiems patogu, ir kada patogu. Kartu su rinktine vykstame į varžybas ir iš ten rengiame aktualius komentarus, kalbiname sportininkus, trenerius, sirgalius, ekspertus, kartu diskutuojame, darome apžvalgas. Nuolat organizuojame ir daugybę su krepšiniu susijusių konkursų bei atrakcijų, padedame šį sportą dar labiau populiarinti. Tai darysime ir ateinančiais metais per Europos vyrų krepšinio čempionatą, kurį taip pat transliuos TV3”, – sakė TV3 vadovė Laura Blaževičiūtė.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, iš viso 17-ąjį Pasaulio vyrų krepšinio čempionatą (Pasaulio taurę) rugpjūčio 30 – rugsėjo 14 dienomis stebėjo 1,958 mln. žiūrovų. Drauge su kontrolinių rungtynių bei Lietuvos rinktinės iškilmingų sutiktuvių tiesioginėmis transliacijomis bendra žiūrovų auditorija sudarė daugiau nei 2,223 mln. žiūrovų.

Populiariausia, daugiausiai sirgalių prie ekranų pritraukusi Pasaulio taurės kova vyko tarp JAV ir Lietuvos rinktinių.

Žurnalui „Mūsų krepšinis” pateiktais duomenimis, kiekvieną pasirengimo Pasaulio taurei kontrolinį mačą per TV3 stebėjo vidutiniškai 182 tūkst. žiūrovų. Tuo tarpu čempionato metu rungtynės, kurias žaidė Lietuvos vyrų rinktinė, sutraukdavo daugiau nei dukart didesnį kiekį žiūrovų – vidutiniškai po 389 tūkst. Pastarosios buvo net 6 kartus populiaresnės, nei tos, kuriose nežaidė mūsų šalies rinktinė.

Populiariausia, daugiausiai sirgalių prie ekranų pritraukusi Pasaulio taurės kova vyko tarp JAV ir Lietuvos rinktinių. Ją stebėjo pusė milijono žiūrovų, o bent dalį jų matė net 744 tūkst. Šis mačas tapo kol kas populiariausia 2014 metų programa per visas šalies televizijas.

Lyginant su 2013 metais vykusiu Europos vyrų krepšinio čempionatu, šiemet Lietuvos vyrų rinktinės kovų Pasaulio taurėje žiūrimumas išaugo 7 proc. Auditorijos pasiekiamumas išliko toks pat didelis, kaip ir pernai – apie 2 mln. žiūrovų.

Daug įspūdingesni pokyčiai televizijoje internete TV3 Play: Pasaulio taurės rungtynių transliacijų metu TV3 Play žiūrimumas tarp naršančiųjų kompiuteriais išaugo 52 proc., o tarp internautų, naršančių planšetiniais kompiuteriais ir mobiliaisiais telefonais – net 196 proc.*

TV3 Play kartu su kontrolinių varžybų transliacijomis ir rinktinės sutiktuvių transliacija, žiūrėtos jau 900 tūkst. kartų. Šis skaičius vis dar auga. Beje, rungtynių įrašus galima pamatyti adresu www.tv3play.lt/programos/krepsinis.

TV3 iš viso parodė 14 kontrolinių Lietuvos vyrų krepšinio rinktinių rungtynių ir 29 Pasaulio taurės mačus, kurių devynis žaidė Lietuvos rinktinė. Oficialaus Pasaulio taurės transliuotojo „Viasat“ autorinis kanalas „Viasat Sport Baltic“ parodė daugiau nei 50 įdomiausių čempionato rungtynių.

*Varžybų, kuriose žaidė lietuviai, vidutinio peržiūrų skaičiaus pokytis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius