-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 07 07

NBA milijardai: kaip beviltiška laikyta lyga tapo tokia, kur pinigų krepšys neišsemiamas

77-ojo Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) sezono čempionais tapo „Denver Nuggets“ ekipa, finalo serijoje 4:1 nugalėjusi „Miami Heat“. Šį įvykį stebėjo šimtai milijonų žiūrovų visame pasaulyje, o tai leidžia tiek pačiai NBA, tiek jos komandoms uždirbti milijardus dolerių.
Michaelas Jordanas ir Davidas Sternas
Michaelas Jordanas ir Davidas Sternas / „Scanpix“/AP nuotr.

10 milijardų dolerių – tiek uždirba NBA pardavusi transliavimo teises ir reklamą. Tačiau dar prieš kelis dešimtmečius NBA buvo laikoma beviltiška verslo požiūriu.

Kas leido NBA pasiekti tokią komercinę sėkmę ir kaip veikia NBA verslo modelis?

Prestižiškiausios pasaulio krepšinio lygos kelias prasidėjo 1946 m. Tuo metu „Boston Garden“ arenos savininkas Walteris Brownas sumanė, kad didžiosios ledo ritulio arenos gali būti naudojamos ir krepšinio rungtynėms. Jis įkūrė Amerikos krepšinio asociaciją, kuri po trejų metų susijungė su Nacionaline krepšinio lyga. Susikūrė mums šiandien žinomas prekės ženklas – NBA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius