Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Baltic Playground“ turnyras – galimybė lietuviams žengti į profesionalią „LoL“ sceną

Pirmąjį lapkričio savaitgalį prasidės atviros „Baltic Playground“ turnyro atrankos varžybos. Turnyrą organizuoja agentūra GAM3RS_X.
„Baltic Playground“ turnyras
„Baltic Playground“ turnyras / "GAM3ERS_X" nuotr.

Dvi geriausios „Baltic Playground“ turnyro komandos pateks į antrąjį „Ultraliga“ divizioną. „Ultraliga“ – aukščiausio lygio Lenkijos „League of Legends“ lyga. Nuo pirmojo oficialaus nacionalinės lygos sezono 2019 m., ji yra „EU Masters“ grandinės dalis.

Po įspūdingų LAN finalų „Meet at Rift“ Lodzėje laikas tęsti 2022 m. sezoną „Baltic Playground“ turnyre. Lapkričio pradžioje prasidės atviros atrankos varžybos į šį turnyrą, kurio dalyviai kovos dėl patekimo į kitą etapą ir galiausiai patekimo į antrąjį Ultralygos divizioną.

Ultraliga
Ultraliga

Kelias į antrąjį „Ultraliga“ divizioną buvo padalintas į du etapus – reguliarųjį ir pagrindinį. Pirmajame jau laukia „Żółwie Błotne“ ir „Klub R“ komandos, iškovoję savo kelialapį pirmajame „Baltic Playground“ sezone. Prie jų prisijungs dvi komandos, atrinktos per atvirą atranką. Dvi geriausios reguliariojo etapo komandos pateks į pagrindinį etapą ir susikaus su „Ultraliga“ antrojo diviziono atkrintančiaisiais „Thunderflash“ ir „Meavedron“. Nugalėtojų laukia paaukštinimas arba grįžimas į antrąjį „Ultraliga“ divizioną.

Turnyro tvarkaraštis atrodo taip:

● Lapkričio 6 d. – pirmosios atviros atrankos varžybos

● Lapkričio 13 d. – antrosios atvirosios atrankos varžybos

● Lapkričio 18 – 20 d. – Reguliarusis „Ultraliga“ atrankų etapas

● Gruodžio 2 – 4 d. – Pagrindinis „Ultraliga“ atrankų etapas

Abu „Ultraliga“ atrankų etapo turnyrai bus žaidžiami dvigubos eliminacijos bei „best-of-5“ formatu. „Żółwie Błotne“ ir „Klub R“ komandos pradės žaisti nuo antrojo nugalėtojų laiptų etapo.

„Alior Bank“ tapo pagrindiniu turnyro partneriu kartu su „Mastercard“, kuri vėl palaiko esportą ir žaidėjus. Prie partnerių sąrašo prisijungia ir „Displate“. Šis prekės ženklas buvo pirmojo „Meet at Rift“ renginio Lodzėje, kurio metu buvo žaidžiami „Baltic Playground LAN“ finalai, partneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius