-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bloomberg“: „Sony“ ruošia konkurentą „X Box Game Pass“

„X Box Game Pass“ pakankamai greitai užsiėmė tikrai neblogas pozicijas kaip mokama kompiuterinių žaidimų platforma. Ši paslauga siūlo nemažai „X Box“ ekskliuzyvų, tarp kurių ir „Halo“ serija. Panašu, kad šiek tiek traukinį pramiegoję „Sony“ parengė ir savo atsaką konkurentui.
PlayStation
PlayStation

Kaip kad šią savaitę teigė verslo naujienų gigantas „Bloomberg“, „Sony“ jau greitai ketina ne tik paskelbti, bet ir pilnai „paleisti“ savo abonementinės žaidimų platformos paslaugą. Apie į „Netflix“ savo modeliu panašų „Sony“ žaidimų projektą pavadinimu „Spartacus“ pirmosios naujienos pasirodė dar 2021 metų pabaigoje. Sakoma, kad paslauga sujungs visas „PlayStation“ žaidimų platformas į vieną, daug patogesnę vartotojui, visumą. Kitavertus, pranešime minima ir tai, kad bent jau pačioje pradžioje sąraše tikrai nerasite tokių didelių vardų kaip kad šiais metais išleidžiamas „God of War: Ragnarok“ – o tai jau man kelia nemažai abejonių kaip potencialiam paslaugos pirkėjui. Štai kad ir „Microsoft Game Pass“ siūlo tokius žaidimus kaip „Forza Horizon 5“ ir „Halo Infinite“.

Pati „Game Pass" paslauga savo veiklą pradėjo dar 2018 metais. Pati logika yra labai paprastai - susimokėjus mėnesinį mokestį, vartotojas gauna galimybę žaisti daugybę trečiųjų šalių (taigi ne „Microsoft" kompanijų) kurtų žaidimų ir sąrašas tikrai ilgas, nes atskiri pavadinimai skaičiuojami šimtais. Žinoma, esminis „Microsoft Game Pass" pardavimo taškas yra jau mano minėta galimybė žaisti ir pačius naujausius kompanijos ar jos dukterinių įmonių kurtus žaidimus, kas lengvai pritraukia daugybę naujų prenumeratorių.

Manoma, kad „Sony" strategija steigiant savo prenumeratos principu grįstą platforma remiasi tuo, kad keli jų kurti žaidimai, tokie kaip „The Last of Us Part II" bei „Ghost of Tsushima" komerciškai pasirodė labai gerai ir netgi pralenkė dalį didžiausių „Microsoft" vardų. Kadangi šie „Sony" žaidimai kitose platformose pasirodo po gan ilgo laiko, kelių metų, tad „Spartacus" tikslas bus pritraukti pirkėjus per tai, kas ankčiau buvo „PlayStation" konsolės ekskliuzyviniai žaidimai. Be to, sklinda gandas, kad šioje platformoje bus galima rasti ir atnaujintų klasikinių „PlayStation 1" konsolės žaidimų. Kitavertus, „Forbes" teigia, kad „Spartacus" nebus rimtas žaidėjas rinkoje ir tiesiog bus dabar egzistuojančių produktų jungtis bei prekinio ženklo atnaujinimo ėjimas.

Belieka tikėtis, kad „Sony", kurdami „Spartacus" nepagailės į sąrašą įtraukti įdomesnių ir aktualesnių žaidimų. O kol kas rekomenduojame užsukti į „Esports namų" partnerio „Topo centras" tinklalapį, kur rasite daugybę „PlayStation" konsolės žaidimų puikiomis kainomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius