Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2022 08 03, 14:42

„Call of Duty“ ir toliau praranda milijonus žaidėjų

Visiems puikiai pažįstamos (o kai kam gal jau ir įgrisusios) „Call of Duty“ frančizės naujieji žaidimai netenka daugybės žaidėjų. Bet panašu, kad „Activision“ jau sugalvojo, ką daryti – išleisti dar daugiau naujų „Call of Duty“ žaidimų.
„Call of Duty WWII: Vanguard“
„Call of Duty WWII: Vanguard“

Sėkmė ir jos matavimas gali būti gan subjektyvus dalykas – daugelis žaidimus kuriančių bei leidžiančių įmonių būtų nepaprastai patenkintos matydamos tokius skaičius, kaip „Activision“, tačiau šiam milžinui viskas atrodo kiek kitaip. O ir susirūpinti, rodos, yra dėl ko.

Paskutiniai „Activision“ pateikti duomenys atskleidė, kad vien praėjusiais metais „Call of Duty“ neteko per 30 milijonų aktyvių žaidėjų. Nors visai neseniai kompanija išleido tokius populiarius žaidimus kaip „Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2“ ir „Crash Team Racing Nitro-Fueled“, tačiau į viską žiūrint per kiekybinius parametrus, „Call of Duty“ sudaro liūto dalį. Bendras aktyvių „Activision“ žaidimų žaidėjų kiekis 2021 metų kovą buvo 150 milijonų, o vakar paskelbtais duomenimis – tik 91 milijonų.

„Activision“ kurtas „Call of Duty Vanguard“ susidūrė su nemažai bėdų. „Activision“ nuotrauka.
„Activision“ kurtas „Call of Duty Vanguard“ susidūrė su nemažai bėdų. „Activision“ nuotrauka.

Tokiems rezultatams didelę įtaką padarė pačios „Call of Duty“ frančizės nesugebėjimas būti tokia aktualia, kaip anskčiau. Pastoviai leidžiami žaidimai, nors ir komerciškai sėkmingi, atrodo kaip praėjusių dalių perdirbiniai, jose stipriai stokojama originalumo, šviežumo. „Call of Duty: Vanguard“, išleisto praeitais metais, „single player“ kampanija buvo trumpa, neįdomi ir panašu, kad tiesiog ne iki galo pačių vystytojų užbaigta. Jei savo išleidimo laiku „Call of Duty: Black Ops Cold War“ tapo antru pagal finansinį sėkmingumą metu žaidimu, tai „Call of Duty: Vanguard“ net nepateko į dešimtuką – čia daug lėmė prasti vartotojų atsiliepimai.

Kai buvo išleisti „Call of Duty: Mobile“ 2019 ir tuomet „Call of Duty: Warzone“, jie iškart pritraukė didelę aktyvių žaidėjų. Bet vėlgi – dėl nesibaigiančių programavimo klaidų (ar, paprasčiau tariant – „bugų“), augimas sustojo ir netgi šiek tiek pradėjo kristi.

Kadras iš rudenį pasirodyčiančio „Call of Duty Modern Warfare II“. „Activision“ nuotrauka.
Kadras iš rudenį pasirodyčiančio „Call of Duty Modern Warfare II“. „Activision“ nuotrauka.

Tikriausiai didžiausia ironija yra pačios „Activision“ požiūris į šią problemą. Rodos, kad įmonės vadovai turėjo suprasti, jog būtina skirti projektų vystymui daugiau laiko, į rinką pateikiant jau pabaigtą ir nušlifuotą projektą. Deja, bet panašu, kad „Activision“ siekia tiesiog toliau leisti vieną nuo kito sunkiai atskiriamus žaidimus.

„Call of Duty: Modern Warfare II“ bus išleistas spalio 28, taip pat planuojamas „Call of Duty: Warzone 2.0 “ ir „Call of Duty: Warzone“ mobilioji versija. Nežinau, kaip jūs, bet aš jaučiuosi pasimetęs tarp nesibagiančių „Call of Duty“ versijų. Belieka tikėtis, kad kai „Activision“ perims „Microsoft“, kas įvyks kitą vasarą (įmonė nupirkta už 69 milijardus dolerių), kokybei, o ne kiekybei bus skiriamas pagrindinis dėmesys.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą